Tuig

Lieve dames die mij zojuist aanspraken in de Jumbo aan de Broekhovense Weg in Tilburg,

Het spijt me. Ik kan er ook niets aan doen dat u dusdanige twijfels hebt over uw eigen capaciteiten als ouder dat u elk geluid dat in uw omgeving wordt gemaakt onmiddellijk betrekt op het gedrag dat u en uw kinderen vertonen.

Het spijt me ook dat u over dusdanig lage intermenselijke capaciteiten beschikt dat het bezigen van grove taal, het aanvallen van iemand op zuiver uiterlijke kenmerken en het uitdagen tot een vechtpartij uw enige manier is om u uit te drukken.

Ik hoop dat u beide een gelukkig, tevreden en vruchtbaar leven leidt, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of dat tot uw mogelijkheden behoort.

Met hartelijke groet,
Een buurtgenoot

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Tuig

  1. Mack zegt:

    Hadden ze het persoonlijk op jou gemunt? Omdat je geluid maakte?

Geef een reactie

