Hooligan

Steracteur Robert Pattinson zegt dat hij niet meer in Londen kan wonen. Daar heeft hij een werkelijk belangrijke, hartstikke geldige reden voor. Houdt u zich vast, want hier komt ie.

“Als je uitgaat en je wordt een beetje dronken dan is het een kwestie van tijd voordat je iemand in zijn gezicht stompt. Dat kost je zo een miljoen dollar. Daarom kan ik niet in Londen wonen. Ik zou hier graag willen wonen, maar het heeft geen zin.” (Nu.nl.)

Volgens mij heeft hij groot gelijk. Het heeft gewoonweg geen zin om in Londen te gaan of blijven wonen wanneer je het risico loopt dat je een proces aan je broek krijgt omdat je na twee pilsjes iemand op z’n bakkes slaat. Want dat je in licht beschonken toestand mensen op hun smoeltjes gaat slaan, dat overkomt ons allemaal constant, toch?

Even serieus: is Robert Pattinson echt zo’n rauwdouwer? Of maakte hij een grapje dat door ‘de pers’ bloedserieus is opgevat? Dat laatste, hoop ik dan maar. En anders is het goed dat ie niet meer in Londen wil wonen, want ik kom daar best vaak en ik heb helemaal nix met hooligans.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Film, Media. Bookmark de permalink .

Een reactie op Hooligan

  1. annika zegt:

    Wat zou het heerlijk zijn als al dat soort mensen diezelfde beslissing namen! Mooie opruiming! Maar waar zouden ze naar toe gaan?

Geef een reactie

