Het zoveelste nieuwe begin

Nadat ik gisteravond al mijn oude posts min of meer ongehavend van de ene (weblog.nl) naar de andere (wordpress.com) blogsite had overgezet, bladerde ik een tijdje virtueel door mijn schrijfsels van de afgelopen jaren heen. Waarna ik besloot dat ik me eigenlijk de moeite van het overzetten had moeten besparen en ‘gewoon’ opnieuw had moeten beginnen. Want: wat een gedoe, de afgelopen jaren.

Van de dingen waar ik het op mijn blog sinds 2003 over had zijn er inmiddels dingen die ik niet meer doe, en zaken waar ik niet meer naar verlang. Dat heeft te maken met verandering van perspectief.

Wat ik dan wel zou willen is het perspectief van dit blog veranderen, maar ik weet niet zeker of dat lukt. Het is in ieder geval het zoveelste nieuwe begin. Ik kan niet garanderen dat ik niet weer fictieve verhaaltjes ga posten, en ik durf niet te beloven dat ik het niet meer ga hebben over Onbereikbaren. We (u en ik) zullen moeten zien wat er gebeurt.

Tot snel.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Het zoveelste nieuwe begin

  1. Bronsgroen zegt:

    Yay!!!…samen onze tanden er weer in gaan zetten Jackles?..:)

Geef een reactie

