Carnaval

Stilte op kantoor vanmorgen; je kon een kanon afvuren. Van mijn afdeling (bij volle bezetting toch al gauw een man/vrouw of 30) waren zeven mensen aanwezig, waarvan er zes op ‘onze’ etage zaten. De rest was… aan het carnavallen. Zag ik op Twitter.

Nee, dat is alles behalve erg. Andermans vrije dagen moeten immers ook op, en ieder besteedt die dagen op de manier waarop hij of zij dat prettig acht. Zo heb ik zelf volgende week vrij, en in die week ga ik onder andere mijn schuur uitmesten. (Acht ik dat prettig? Eh, ja… rotzooi opruimen die al jaren alleen maar ruimte in staat te nemen acht ik over het algemeen behoorlijk prettig!)

Zoals ik gisteren al zei doe ik weinig aan carnaval. Maar die stilte op kantoor vandaag, soms vind ik dat eerlijk gezegd best wel heerlijk.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Carnaval

  1. Min zegt:

    Wacht geduldig op nieuwe blog en wens je een hele fijne donderdag…

Geef een reactie

