Reboot, en reboot, en reboot… – Een update, II

In december een heleboel schrijven over een kapotte harddisk & nooit meer vertellen hoe het afliep… daar doen we niet aan.

O Jackles, hoe liep het af?!!?

Goed. Dank de goden. Harddisk was inderdaad naar de eeuwige jachtvelden, maar gelukkig konden alle, jawel, alle data worden gered (door een erg goede vriend die gelukkig ook erg handig is met computers – ik wil nog wel eens aan hem refereren als ‘Mijn Persoonlijke IT’er’). De nieuwe harddisk, opgestuurd door Dell, was er binnen een paar dagen en werd door Mijn Persoonlijke IT’er (zie je?) onmiddellijk ingebouwd en geïnstalleerd, waarna ik zelf een halve nacht heb besteed aan het terugzetten van al mijn data. En daarna heb ik meteen alles op een externe harde schijf gezet. Niet dat ik verwacht dat de boel snel weer zal crashen, maar je weet het nooit…

All’s well that ends well. (Story of my life.) (Nee, echt!)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

