Reboot, en reboot, en reboot… – Een update

De heel aardige meneer van Dell die ik gisteren aan het einde van de middag aan de telefoon had hielp mij met het doen van een systeemcheck via een achterdeur die ik nog niet kende. En halverwege kapte de check ermee.

De conclusie is: mijn harddisk is naar grootje. Ja, ik krijg een nieuwe toegestuurd. Maar: ja, die moet ik dan wel zelf weer helemaal installeren. En: ja, waarschijnlijk zijn mijn persoonlijke data niet meer te redden.

Snik.

De laatste backup die ik heb gemaakt stamt van een maand of twee geleden. Ik geloof dat al mijn foto’s daar op staan. Maar niet al mijn muziek. En ook niet het boek dat ik aan het schrijven ben.

Van die laatste heb ik nu alleen nog een grove draft (op een memorystickje). En verder niets meer. Laten we hopen dat Bevriende IT’er er maandag in slaagt toch nog wat te redden…

(Tot die tijd gaat laptop van werk mee naar huis. Een weekend niet schrijven? Dat kan écht niet!)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Reboot, en reboot, en reboot… – Een update

  1. moet je BETER luisteren… gebruik je handen dan bij je horen… dat werkt.

  2. Audrey zegt:

    Oei, hoop dat het toch nog allemaal goed gaat komen.

  3. Min zegt:

    Aargggg! Om deze redenen doe ik dagelijks een back up…

  4. Jochem zegt:

    Dang, da’s zuur! Is het ondertussen opgelost? Heb het ook een keer meegemaakt en sindsdien schrijf ik alles weg naar een externe harde schijf. Misschien een ideetje?

Geef een reactie

