Na al die stilte kan ik eigenlijk maar één conclusie trekken: ik heb echt niets te melden via een weblog.

Misschien is ‘ik heb echt niets méér te melden via een weblog’ een betere formulering.

Maar de conclusie blijft hetzelfde.

Ik heb niets te melden.

Excuses daarvoor.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op

  1. Marloes zegt:

    AH! in mijn vorige carriere liet ik nog wel eens iets los op het www over mijn werk, maar daar was de kans op meelezers mininmaal, allemaal digibeten daar. Bij de huidige baas is dat anders dus pas ik mijn modus operandi moeiteloos aan..
    Een stukje in de maak, deze reactie…:))

  2. Plato zegt:

    Maar er is toch meer dan alleen zemelen over geluk of ongeluk op een weblog. Je kan van alles… fictie, non fictie… die wereld is onbegrensd. Je moet daar natuurlijk wel zin in hebben, dat snap ik. Maar de tijd dat he woord weblog letterlijk genomen moet worden is al lang voorbij hoor.

  3. Audrey zegt:

    Bedankt voor het melden dat je niets te melden hebt ….

  4. Min zegt:

    Jammer hoor, ik las graag wat je te melden had..

  5. Marloes zegt:

    Geeft niets, ik heb ook zo’n periode gehad. Gewoon even intens gelukkig met de dingen in je leven of te druk. Het gaat vanzelf wel weer kriebelen Jackles
    * spreekt uit ervaring*

  6. minispace zegt:

    Nou en ? Ik heb ook niks te melden maar ga ook gewoon door 😉

    Dan blog je toch gewoon eens per maand ofzo, so what ?

  7. Marco zegt:

    Is het de schuld van Twitter? In dat geval zeg ik: herkenbaar.

  8. anaftineelm zegt:

    Helping other children of this generation promises your own children a better future

    The American Cancer Society needs financial and volunteer assistance

    [b]Please conside donating[/b]
    http://www.cancer.org

Geef een reactie

