Michael Jackson

Michael Jackson is dood.

Ben geschokt.

Veel meer kan ik niet zeggen.

Michaeljackson

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Muziek. Bookmark de permalink .

7 reacties op Michael Jackson

  1. Audrey zegt:

    Bij jouw eerste punt heb ik idd ook stilgestaan ….. het is zowiezo triest dat iemand zo met zichzelf in de knoei komt.
    En hij laat natuurlijk enorm veel vragen achter. Bij ons allemaal maar vooral bij zijn nabestaanden.
    Ik hoop dat hij nu zijn rust heeft gevonden.

    Hier geen mondkapjes …. de medicijnen zijn voor handen en blijken te werken.

  2. plato zegt:

    Apeldoorn
    Ik wijdde er geen logje aan. Maar ergens reageerde ik soortgelijk. En bovendien: we weten bijna niets. Ik heb geen behoefte aan welk oordeel ook.

    Marco
    Hij heeft het zelf gezegd: ik kan het niet. Ik denk echter dat het aan de cultuur binnen de club ligt. Die arrogantie van de macht moet daar eens weg. Misschien moeten ze toch Cruyff nog eens zijn gang laten gaan.

  3. plato zegt:

    Enne….gefeliciteerd met je AEX uitslag!!!

  4. Min zegt:

    Zijn poster sierde ooit mijn tienerwand.
    Wens je veel sterkte en hoop toch dat je van de rest van de zomer veel gaat genieten.

  5. Audrey zegt:

    Ik was geen echte fan, maar kon goed luisteren naar sommige liedjes van hem.

    Ik schrok heel erg toen ik het vanmorgen las …. pas 50 jaar ….. triest.

  6. Marloes zegt:

    op deze foto zag hij er nog normaal uit tenminste. De man was een karikatuur van zichzelf gorden J, de eenzaamheid en het ongelooflijk ongelukig zijn straalde de laatste jaren van hem af. Wat een weggegooid leven

  7. Plato zegt:

    Dat Michael een karikatuur is geworden, vind ik ook. Dat hij nu dood is, is misschien voor hemzelf wel een zegen. Maar dat het een weggegooid leven is, daar geloof ik niet in. Omdat ik wat dat betreft op een andere manier tegen het bestaan aan kijk. Met alle respect.

Geef een reactie

