Gewoon maar wat dingen die bij me op kwamen…

… terwijl ik aan het browsen was op Nu.nl:

"Apeldoorn"
Heeft er al iemand stil gestaan bij wat De Gebeurtenissen In Apeldoorn Op Koninginnedag voor impact moeten hebben gehad op de familie van de dader? Vandaag werd hij begraven. Stel je voor je bent de moeder of vader van deze man. Welke vragen stel je jezelf dan nu?

Van Basten
Vreemd genoeg heb ik nog steeds vertrouwen in de capaciteiten van Marco van Basten als trainer. Wat er als eerste bij me op kwam (en nu nog op komt) toen ik hoorde dat hij zijn Ajax-trainingspak aan de wilgen hangt was: "Zou het niet gewoon aan die spelersgroep liggen?" Het lukt verschillende trainers immers seizoenenlang al niet om die gasten op de gewenste manier aan het ballen te krijgen.

AEX
Had ik bij mijn weddenschap rond de hoogte van de AEX een paar maanden geleden maar steviger ingezet op de zomer, dan had ik mijn prijs eerder in mijn handen mogen houden. In februari sloot ik met wat collega’s een weddenschap af over wat de stand van de AEX zou zijn aan het einde van het jaar. Ik ging het hoogst zitten van iedereen, op 250, en opperde voorzichtig of we de einddatum niet konden verschuiven naar 30 juni in plaats van 31 december, omdat ik verwachtte dat de AEX die 250 punten al veel eerder zou gaan halen. Mijn collega’s lachten me uit… De AEX staat op dit moment op 257 punten.

Opel
Neeee! Opel mag niet naar de Russen! Ik vond de Italianen al erg. Zijn er geen Duitsers die iets kunnen en willen doen met Opel?

Varkens… pardon, Mexicaanse griep
Waar is het schreeuwende voorpaginanieuws over de Mexicaanse griep gebleven? Hoeven we niet meer in paniek te zijn? Wie heeft er allemaal van die compleet nutteloze mondkapjes besteld?

Blond
En ik heb een kapitale fout gemaakt: van de week verfde ik mijn haar weer diepzwart terwijl ik nu moet lezen dat blond beter scoort tijdens de recessie…

Wat een dag! Helemaal om weer nieuw leven in een weblog te blazen!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Media. Bookmark de permalink .

7 reacties op Gewoon maar wat dingen die bij me op kwamen…

  1. Daphne zegt:

    Ze mogen dan lelijk zijn, maar ik werkelijk nog geen andere schoenen gevonden die net zo fijn zitten…sorry, maar ik vind ze niet rot! En bovendien hebben ze niet alleen klompen in de collectie, maar ook echte zomersfeerschoentjes …maar dat is mijn mening…

  2. Daphne zegt:

    Ik heb zojuist nog even voor de zekerheid gekeken naar mijn blauwe crocs…ze zijn en blijven lelijk, daar moet ik je echt gelijk in geven…bijan schande dat ze zo lekker lopen 🙂

  3. Audrey zegt:

    Ik heb de mooie lila-kleurige variant ….
    Tja, mooi zijn ze niet, maar ze zitten lekker.
    Behalve bij ons op de houten vloer … daar loop ik me nl statisch op die gekke dingen.

  4. Plato zegt:

    Dan zouden ze dus iets anders moeten gaan maken en promoten. Zo niet…tja….dan is heet snel afgelopen. Maar daar hebben meer bedrijven last van. De weg omhoog zijn ze gewend. Die wel…

  5. Audrey zegt:

    Bij jouw eerste punt heb ik idd ook stilgestaan ….. het is zowiezo triest dat iemand zo met zichzelf in de knoei komt.
    En hij laat natuurlijk enorm veel vragen achter. Bij ons allemaal maar vooral bij zijn nabestaanden.
    Ik hoop dat hij nu zijn rust heeft gevonden.

    Hier geen mondkapjes …. de medicijnen zijn voor handen en blijken te werken.

  6. plato zegt:

    Apeldoorn
    Ik wijdde er geen logje aan. Maar ergens reageerde ik soortgelijk. En bovendien: we weten bijna niets. Ik heb geen behoefte aan welk oordeel ook.

    Marco
    Hij heeft het zelf gezegd: ik kan het niet. Ik denk echter dat het aan de cultuur binnen de club ligt. Die arrogantie van de macht moet daar eens weg. Misschien moeten ze toch Cruyff nog eens zijn gang laten gaan.

  7. plato zegt:

    Enne….gefeliciteerd met je AEX uitslag!!!

Geef een reactie

