Positiviteit

I’m a huge believer of the human spirit. I think people are amazing. I think what we have accomplished is incredible. If you think positive and you apply the guts and ingenuity that mankind has been doing forever […] I believe we get through anything.

(Nicolas Cage in een interview voor de nieuwe film Knowing)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Positiviteit

  1. plato vanuit Hasselt zegt:

    Ik doe met je mee Jackles. Ik lees vanaf nu alleen nog maar positieve teletekstpagina’s.

  2. Plato zegt:

    Symphatieke vent, die Nicolas. Ik zie zijn films graag. En dat hij vindt dat we het kunnen (wat dat ook moge zijn) lijkt me iets waar we mee vooruit kunnen. Mijn esdoorn wortelt door de hele tuin. ik haat het kreng maar als ik hem omhak, heb ik een krater en verzakt mijn huis. En toch ga ik door met de strijd. Ik kan het!!

Geef een reactie

