Weg ermee

Soms is er ook goed nieuws wanneer het gaat om failliet gaande bedrijven. Zo hoorde Jackles vandaag dat het klompenbedrijf Crocs op de rand van faillissement staat.

Dat vindt Jackles helemaal niet erg. En niet alleen omdat Jackles Crocs niet uit kan staan.

Op een gegeven moment heeft iedereen die ze had willen hebben je lelijke rotklompen namelijk al. En dan is het een heel slecht idee om nog eens een lening van enige tientallen miljoenen af te sluiten om nieuwe klompen te gaan maken. Want je weet van tevoren al dat jouw eigen persoonlijke marktje compleet verzadigd is, en dat je die nieuwe, even lelijke, rotklompen aan de straatstenen niet kwijt zult komen. En je weet dus eigenlijk ook al dat je die dikke lening niet terug zult kunnen betalen. En tóch ga je lenen! En dan is faillissement ronduit terecht. Doegie!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Weg ermee

  1. Audrey zegt:

    Vreemd woord in combinatie met het ophangen van de was ……

    Maar wel weer wat wijzer geworden ….

  2. Anoniem zegt:

    Ja, niemand kan je antwoorden. Hopelijk heb je geen vooruitziende blik en blijf je er van gevrijwaard. Mocht dat toch zo zijn: dan heb je dus die blik wel. En dan wordt het pas echt interessant.

  3. Daphne zegt:

    Ze mogen dan lelijk zijn, maar ik werkelijk nog geen andere schoenen gevonden die net zo fijn zitten…sorry, maar ik vind ze niet rot! En bovendien hebben ze niet alleen klompen in de collectie, maar ook echte zomersfeerschoentjes …maar dat is mijn mening…

  4. Daphne zegt:

    Ik heb zojuist nog even voor de zekerheid gekeken naar mijn blauwe crocs…ze zijn en blijven lelijk, daar moet ik je echt gelijk in geven…bijan schande dat ze zo lekker lopen 🙂

  5. Audrey zegt:

    Ik heb de mooie lila-kleurige variant ….
    Tja, mooi zijn ze niet, maar ze zitten lekker.
    Behalve bij ons op de houten vloer … daar loop ik me nl statisch op die gekke dingen.

  6. Plato zegt:

    Dan zouden ze dus iets anders moeten gaan maken en promoten. Zo niet…tja….dan is heet snel afgelopen. Maar daar hebben meer bedrijven last van. De weg omhoog zijn ze gewend. Die wel…

Geef een reactie

