Verantwoordelijkheid

Gisteren zei Barack Obama: "Luister, ik neem de verantwoordelijkheid. Ik ben de president."

Zei ik gisteren niet ook dat er heel erg veel aan het veranderen is in de wereld? (Hoe lang is het geleden dat een Amerikaanse president zoiets als bovenstaande zei?)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Verantwoordelijkheid

  1. minispace zegt:

    Nou ja, ik kan altijd nog alcoholist worden.

    Maarre, lekker hoor, dat getwitter, maar waar was jij op 17 januari? Of ontvang je geen SMS meer maar alleen twitterdetwittwit? 😉

  2. Audrey zegt:

    Ach, ik blijf gewoon zoeken naar werk hoor.
    Maar zelfs bij de supermarkten ben ik niet welkom. Tja, dat krijg je als je als moeder alleen tijdens schooltijden kunt werken.

  3. plato zegt:

    Er is dus nog een gezonde hoop dat de meeste mensen gewoon aan een baan komen op den duur. En dit logje bevestigt me dat hetgeen ik doe niet slecht is. Er gaan namelijk wel eens dagen voorbij dat ik (bewust) geen kranten lees.

  4. Plato zegt:

    Ik ben benieuwd waar die verantwoordelijkheid toe gaat leiden. In elk geval tot het zenden van meer militairen terwijl hij daar eigenlijk tegen is. Ik zal er voor zorgen dat de mannen naar huis komen, zei hij een paar maanden geleden nog. Ik wacht af.

Geef een reactie

