Christian f**king Bale

Christian Bale werd pas geleden ergens heel erg boos om op de set van de nieuwe Terminator-film. En hoewel hij Batman én John Connor is, en dus heel erg belangrijk voor de overleving van de mensheid, lijkt me geen aardige man. Oordeelt u zelf hier.

The incident was audiotaped, and it’s amazing. It happened on the set after a director of photography accidentally ruined a scene by walking onto the set. Bale lost it, screaming, yelling and threatening to quit if the bosses didn’t fire the dude. Film execs sent the tape to the insurance company that insured the film in case Bale bailed. (TMZ.com)

Wat een zieligerd.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Film. Bookmark de permalink .

6 reacties op Christian f**king Bale

  1. Audrey zegt:

    19 minuten ….. 2400 woorden.
    Korter dan zijn voorgangers.
    Mooie woorden !

  2. Min zegt:

    En vanaf vandaag hard werken.
    Helaas heeft hij al (heb je hem gezien?) een PA.

  3. karin r. zegt:

    mooie tekst, sterk en krachtig en toch integer. het was mooi om het live te zien en het hem hardop te horen uitspreken.

  4. Plato zegt:

    Obama heeft goeie tekstschrijvers. Een daarvan is Nederlander, hoorde ik tijdens een van mijn schaarse TV momenten.

    Liever zie ik Obama nog handelen. En dat heeft hij gedaan. De vakbonden krijgen meer ruimte. Lijkt me een goede stap om vertrouwen te winnen.

  5. plato zegt:

    Nou Jacky, ik had het na een halve minuut al wel gehoord. Dat ging daarna natuurlijk gewoon zo verder. Dit soort dingen moet je niet weten als je naar zo’n film zit te kijken.

    (ik ben bevooroordeeld want heb 17 jaar met zo’n soort vrouw samengeleefd. Ik ben 13 jaar na dato nog blij met mijn vrijheid. 🙂

Geef een reactie

