Livemuziek

(I’m Outta Time – Oasis @ Spektrum, Oslo, Noorwegen, 27 januari 2009) (& zie je, hij haalt die noot wel… enigszins.) (Liam Gallagher, bless ‘is little cotton socks.)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Muziek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Livemuziek

  1. minispace zegt:

    Wat nou held? Kon de landingsbaan niet eens vinden, pfff. Wat een prutser 😉

  2. Audrey zegt:

    Knap staaltje noodlanding !!

    Vind het erg goed dat hij zelf als laatste het toestel heeft verlaten nadat hij 2x is gaan controleren of echt iedereen er uit was.

    Hij is de held, maar ik denk dat er nog wel meer helden aan boord waren ….. dus ook even een schouderklopje voor iedereen die een ander geholpen heeft het vliegtuig veilig te verlaten !

  3. plato zegt:

    Wat een kwetsbaarheid dan ineens. Een paar vogels zijn al genoeg. Het bevestigt me trouwens wel wat in mijn vliegangst. Het moet nog de eerste keer worden dat ik met plezier in een vliegtuig stap.

  4. Plato zegt:

    Nou, Jacky….hij haalt hem niet helemaal echt hè? Maar op één of andere manier kun je het hem vergeven. Zoals ik vroeger John Lennon vergaf dat ie af en toe de wereld bij elkaar brulde (wat niet lekker voelt op een CD) alleen omdat ie van die prachtige nummers maakte. Oasis doet me aan zijn laatste periode denken. Alleen daarom al kan het me geen moer schelen dat die noot ergens in zijn keelgat blijft hangen.

  5. Jackles zegt:

    De spijker op z’n kop, Plato!

Geef een reactie

