Het Leven Van Een Rockster

[…] So I got left with the bar bill – which I’ve just found in my pocket. It reads as follows:

29 pints of Guinness
16 pints of Strongbow
6 pints of Jupiler (whatever the fuck that is!)
4 pints of Heineken
3 Gordon’s gin
5 Sauza Tequila
12 Bacardis
11 Vodka Stolis
14 Jameson whiskey
10 Bushmills Malt
16 bottles of Coke
7 bottles of tonic
4 7-Up

…and this is the killer: 1 glass of Port and a packet of Cheese and Onion crisps!!??

All came to a colossal €708.40. Bargain.

(Noel Gallagher in zijn Tales from the middle of Nowhere op Oasisinet)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Het Leven Van Een Rockster

  1. Audrey zegt:

    Tja, niet te lang over nadenken. Geweld met geweld bestrijden …. triest.

    En wat die griep betreft. Ik heb geen griep, ben alleen verkouden, heb oorpijn en heb last van mijn buik en darmen…… Maar fijn om te weten dat er een epidemie is. Mocht ik dan ziek worden, dan weet ik dat ik niet de enige ben.

  2. plato zegt:

    ’t Komt nooit meer goed. Werd ik 1e kerstdag door dochter aangesproken, nu ben ik onlangs bij haar geweest. Zij ziek, ik nu ook weer snotterig.

    Ik gooi deze wens het universum in: fuck off with the flu!! (en ik spreek niet eens goed Engels, als ik dat hier zo even mag formuleren).

  3. Plato zegt:

    Die vier 7-up zal ie dan wel niet zelf door zijn begenadigde keelgat hebben gegoten. Denk ik….weet ik niet zeker….zoiets.

Geef een reactie

