Economische crisis

Het eerste artikel over "De Economische Crisis" waar we écht iets aan hebben.

Daarnaast: Klaus Schwab, oprichter en voorzitter van het World Economic Forum zei woensdag: "What we are experiencing is the birth of a new era, a wake-up call to overhaul our institutions, our systems and, above all, our way of thinking."

En dat is het. Niet minder. Maar zeker ook niet meer. En bovenal: broodnodig.

Dat was waarschijnlijk wel alles wat Jackles over die hele crisis kwijt wil. Tijd voor verandering. Laten we er ook voor de afwisseling echt eens iets mee doen!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Media. Bookmark de permalink .

3 reacties op Economische crisis

  1. Audrey zegt:

    Oei, ik moet mijn Engels weer een beetje ophalen.
    Prosecution = rechtsvervolging … toch ?

    Dus hij sluit niet uit dat de regering Bush vervolgd gaat worden voor mogelijk gepleegde overtredingen …..

    Tja, ik wens hem er veel succes mee hoor !

  2. Min zegt:

    Goed artikel heb je weer opgedoken.
    En dank voor het plaatsen want ik word dat gepraat van de pessimisten wel een beetje zat.

  3. Plato zegt:

    Ik zou zeggen, laten we ons geluk niet alleen maar afhankelijk maken van het aantal euro’s op de rekening. Ik mag graag op een ouwe stoel in mijn tuin tussen de rotzooi zitten en naar de zon knipogen. En dan vergeet ik al die miljoenen die men een half jaar verloren heeft bij de crisis. Maar ja ik heb makkelijk praten. Ik heb nog wel zo’n slordige 20 miljoen over. Geluksgedachten dan hè!!

    Maar serieus…het is wel erg dat er zoveel mensen een baan kwijt raken door zo’n crisis. Dat vind ik eigenlijk nog wel het ergste.

Geef een reactie

