Valuta

Fucking (pardon my French)! "Een pond kostte rond het middaguur nog slechts 1,023 euro"! Hopelijk hebben ze even gewacht met het afschrijven van Jackles’s creditcard bij het Londense hotel waar Jackles begin deze maand verbleef, en doen ze het nu!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink .

4 reacties op Valuta

  1. Audrey zegt:

    Oh ja, ben je al weer even naar je lievelingsstad geweest ?

    Mooie foto’s weer hoor !

  2. Marco zegt:

    Ik ken het gevoel. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan Londen denk. Ik ken er de weg bijna beter dan in mijn eigen regio. En dan steeds weer zoeken naar excuses om die kant op te gaan. Een voetbalwedstrijd, een concert, vriendenbezoek…
    Over 7 maanden mag ik weer: Blur @ Hyde Park woohoo!

  3. Marco zegt:

    Ongelofelijk. Ik denk dat wij ook maar alvast gaan boeken voor de zomer. Dat wordt trouwens lekker shoppen in de Apple Store in Regent Street straks 🙂

  4. Audrey zegt:

    Ach, als ze dan toch bijna gelijk lopen, dan kunnen ze net zo goed overschakelen op de euro !

Geef een reactie

