Kerstmis

Lieve mensen die dit lezen, Jackles wenst u allen heerlijke Kerstdagen toe. Hopelijk is er ook in uw hart heel veel ruimte voor Kerstmis. Geniet ervan. Jackles zal dat in ieder geval wel doen!

Room 4 Christmas

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

16 reacties op Kerstmis

  1. Daphne zegt:

    Dit is het mooiste, eerlijkste en zuiverste wat jij ooit hebt geschreven…luv you!

  2. Min zegt:

    Oh dit vind ik goed geschreven hoor Jackles.
    Maar tja je bent de eindredacteur van dit log, dus als je het weghaalt, ben ik blij dat ik de kans had dit te lezen..

  3. Trui zegt:

    Zo mooi! En tegelijkertijd, zo verdrietig!

  4. Plato zegt:

    Eigenlijk maakt het me niet uit of het goed geschreven is (dat vind ik wel trouwens).

    Veel intrigerender is de manier waarop je in je hart laat kijken. Ook al haal je het ter plekke weg, dat zal ik niet meer vergeten. In één klap leer ik je beter kennen dan in al die andere stukjes.

    Nu ook kan ik sommige dingen van jou veel beter begrijpen. Ik moet je in het verleden wel behoorlijk hebben gekwetst in mijn reacties. En daar heb ik nu spijt van.

    Jackles, ik weet even niet wat verder te zeggen.

  5. Ik en Mij zegt:

    Je hebt durf om dit neer te zetten, mijn complimenten daarvoor.

    Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar zo lelijk kan het niet zijn, als ik lees hoe je hart spreekt.

    Je log heeft mij diep geraakt.

  6. novelle zegt:

    tja erg zuiver,echt geschreven. Waarom zou je het weghalen.Ik vind het zelfs de mooiste wow tot nu toe.

    Novelle

  7. Toaske zegt:

    Heel, heel, heel erg indrukwekkend. Mooi dat je ons dit hebt willen laten lezen.

  8. Siercy zegt:

    ja…dit is melancholie.

    en de tranen borrelen al omhoog

  9. Aline zegt:

    Prachtig en zo kunnen er velen naar hun liefdes terug kijken… en onbeantwoorde liefdes…

  10. Marloes zegt:

    Wow, zo open heb ik je nog niet eerder meegemaakt. Wat een woord al niet losmaken kan!

  11. Melody zegt:

    Hallo, ik plaatste zojuist mijn 1e wow nadat ik de log van Loes had ontdekt. Nu even bijlezen van de anderen.

    Onbeantwoorde liefdes, kennen we ze niet allemaal? Zeer ontroerend stuk heb je neergetypt, mooi! Ik dank je voor het willen delen met je lezers!

    Groeten Melody

  12. Audrey zegt:

    Wauw ………… sprakeloos.
    Zou willen dat ik zo goed mijn gevoelens kon verwoorden.

    @ Ik en Mij: ik kan jullie vertellen dat Jackles NIET lelijk is ….. Niet uiterlijk en niet haar innerlijk. Vind haar een toffe meid !

  13. Jenny zegt:

    Diep!
    Een prachtige WOW!

  14. Min zegt:

    En genoten van de kerstdagen??

  15. Jackles zegt:

    @ Min: heerlijk… ik hoop dat jullie even fijne Kerstdagen hebben gehad als ik!

Geef een reactie

