Afgelopen (lang) weekend

Uwilt weten wat Jackles deed de afgelopen tijd? Werken. Veel werken. En ergens heen gaan. Waarheen? Zie hieronder…

Gloucester Road
Alweer een brug
Alweer London Eye
Notting Hill Gate
Leicester Square

Jackles kan nu alweer niet wachten tot ze terug kan naar Londen. *zucht*

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Afgelopen (lang) weekend

  1. Siercy zegt:

    ik wou ook altijd zoveel
    ik wil nog veel meer

  2. Audrey zegt:

    Oh ja, ben je al weer even naar je lievelingsstad geweest ?

    Mooie foto’s weer hoor !

  3. Marco zegt:

    Ik ken het gevoel. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan Londen denk. Ik ken er de weg bijna beter dan in mijn eigen regio. En dan steeds weer zoeken naar excuses om die kant op te gaan. Een voetbalwedstrijd, een concert, vriendenbezoek…
    Over 7 maanden mag ik weer: Blur @ Hyde Park woohoo!

Geef een reactie

