Winehouse

Winehouse Er is toch geen mens die gelooft dat dit wezen slechts 25 jaartjes jong is?

(Waarom de categorie ‘media’ en niet ‘muziek’? Omdat dit hier links nix met muziek te maken heeft, vindt Jackles…)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Media. Bookmark de permalink .

12 reacties op Winehouse

  1. Audrey zegt:

    Ik volg de politiek in Amerika niet zo, maar gezien de historie van het land vind ik het leuk dat er nu een ‘zwarte’ president is.
    Ik hoop dat ie iig een gedeelte kan bereiken van wat hij wil bereiken.
    En, zoals iedere president voor hem, ook hij zal tegenslagen kennen…… . Maar ook hoogtepunten !

  2. Jenny zegt:

    Ik hoop, dat hij de KANS krijgt om dingen te kunnen veranderen!
    We wachten af….

  3. Audrey zegt:

    Iehhhhhhhhhhhhhhh, een spook !!!!

  4. Xander zegt:

    Ze ziet er niet uit, maar ze kan wel zingen….

  5. Jackles zegt:

    @ Xander: nou ja… daar heb ik tegenwoordig ook mijn twijfels over. Ze kón zingen. Hoe dat nu zit durf ik niet te zeggen.

  6. Sinterklaas zegt:

    Sinterklaas is het volledig met u eens lieve Jackles… ’t is tegenwoordig toch wat, men verbouwt maar en verandert maar, geld hebben ze altijd zat. Hun wensen kwamen niet uit, ondanks hun bankslang dat telkens weer geld spuit.
    Gelukkig zijn er anderen die met het kleine genoegen nemen en daar blij mee zijn…
    Heerlijk dat Sint zulke mensen nog mag vinden, ja ze zijn er nog, groot en klein!

  7. Min zegt:

    25??? Och arme ze lijkt wel 52!!

  8. minispace zegt:

    Wellicht heeft ze meegedaan in zo’n nieuw-medicijn experiment om bij te verdienen en had dat medicijn niet helemaal het gewenste effect?

    Of anders een weddenschap anorexia – wie kan het dunst worden?

    Die ketting die ze om heeft is zwaarder dan zij zelf, wel knap eigenlijk …

  9. Knetter zegt:

    Wat verschrikkelijk triest, het zal je dochter zijn.

  10. Aline zegt:

    Tja dat krijg je als je je inlaat met drugs en alcohol… ze heeft een paar goede nummers gemaakt… en verder vind ik het maar een zielig hoopje mensen… dat er inderdaad niet uit ziet…

  11. plato zegt:

    Oer, als je zegt 55 dan geloof ik het ook. Haar muziek ken ik niet (ik schijn niks te missen) maar deze mevrouw zit slecht in haar vel.

Geef een reactie

