Jeugdidool

Oh. Jackles is een beetje ondersteboven. Jackles heeft een uurtje of twee geleden even staan praten met Henny Vrienten. Jackles, die toen ze 11 was al in katzwijm viel bij het zien van een poster van de man. Jackles, die verrekt goed bij de tijd was eerder vanavond, ondanks knikkende knietjes, en drie kusjes op haar wangen kreeg bij het afscheid. Jackles, die nu nog niet echt kan geloven dat ze zo dicht bij haar jeugdidool was, dat hij zo aardig was & dat het echt gebeurd is.
(Verstuurd met BlackBerry van KPN)

[Edit, 23.11 uur]
Met excuses aan Frank Boeijen en Henk Hofstede, die ik even van het plaatje hier links af heb geknipt. Mocht u de kans hebben een optreden van de Aardige Jongens bij u in de buurt te gaan zien: doen! Vakmanschap, mooie liedjes, sfeervol en sympathiek, het was een heerlijk concert zaterdagavond in de Schouwburg in Tilburg.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Muziek. Bookmark de permalink .

10 reacties op Jeugdidool

  1. min zegt:

    Geen spijt dat ik het las, maar nu zit ik wel op het puntje van mijn stoel te wachten op het vervolg…

  2. Trui zegt:

    Is de situatie verplaatst? Hij zat toch aan zijn bureau? Het dode lichaam ligt op de vloer van de loods?
    Hoe sinister jouw verhalen vaak ook zijn, ik vind ze geweldig geschreven!

  3. Ik en Mij zegt:

    Joh… het wordt steeds gekker… Ik kan niet wachten tot het vervolg komt.. ben ontzettend nieuwsgierig hoe het verder gaat. Top geschreven hoor!

  4. Toaske zegt:

    Prachtig en meeslepend geschreven!

  5. Jenny zegt:

    Het gaat toch wel verder hè?
    Gaaf!
    Groetjes!

  6. Plato zegt:

    Hé Jackles,
    Even de groeten van Schiermonnikoog van mij. Natuurlijk even je stukje gelezen. Brrr. meeslepend is het juiste woord. Ik ga vanavond eerst even onder mijn bed kijken.

    Mooie WoW!!

  7. Audrey zegt:

    En … heeft Jackles lekker geslapen ??
    Na zo’n avontuur………….

  8. Talithah zegt:

    haha het zien van mijn vroegere jeugdidool was iets minder leuk haha..

  9. Jackles zegt:

    @ Audrey: heerlijk, echt heerlijk…!

    @ Talithah: Hoezo? Wat gebeurde er? En eh, wie was het…? 😉

  10. Min zegt:

    Joepie ik ga volgende maand naar ze toe…
    Diepzeezin in…

Geef een reactie

