Verliefdheid

Zojuist schreef Jackles de volgende reactie op de blog van Karin:

Jackles doet zich wat verliefdheid betreft altijd grote moeite.
Grote moeite om het op afstand te houden.
Verliefd zijn is hartverscheurend.
Verliefd zijn is onecht.
Als Jackles één ding niet wil, dan is het verliefd zijn.

Liftje onklaar, brandtrap gesloopt.
Dan maar geen geweldig uitzicht.

Probleem is dat Jackles wél verliefd is. Heel ernstig. Al heel lang. Op een Onbereikbare. En dat doet soms ineens heel erg veel pijn.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Verliefdheid

  1. Marloes zegt:

    Hier word ik alleen maar stiller van. Een nieuw juweeltje Jackles!

  2. karin r. zegt:

    en toch zou het goed (voor ons) zijn
    daar eens een einde aan te maken. (aan die onzin gedachten.)
    Sinds ik het stukje heb neergezet
    is het ineens ook ietwat minder erg.
    ik zie die persoon ook niet meer
    en heb geen contact, dus dat scheelt.
    maar ik snap je.

  3. Audrey zegt:

    Wat enorm jammer … want liefde kan …. nee, liefde MOET zooooo mooi zijn …..

  4. Jackles zegt:

    @ Audrey, zonder echt bitter te willen klinken, ‘liefde’ ziet er van mijn kant bezien heel lelijk uit. Geen, nee, geen enkele positieve ervaringen. Nee, geen. Daar wordt het niet beter van.

    Maar wil het niet beter laten worden. Het is wel goed zo. Als nou nog even alle familieleden & kennissen op willen houden met vragen “waar mijn vriend is”, dan zijn we er.

  5. Audrey zegt:

    Ach meid, als het voor jou zo goed is, dan is het goed …. toch ? Jammer dat je er geen positieve ervaringen in hebt gehad. Maar je hebt het toch allemaal lekker voor elkaar, huisje, mooie baan, lieve Nix … en een schat van een zus !

    Tja, mensen zullen toch altijd blijven vragen. Je voldoet nu eenmaal niet aan wat de ‘maatschappij’ normaal vind ….. zo blijven ze aan ons vragen wanneer bij ons de tweede komt …. . Heel vervelend is dat. Bij ons komt er geen tweede. Dat hadden we al besloten voordat Amy kwam. Maar sommige mensen menen toch dat ze het even moeten vragen.

  6. Plato zegt:

    Jackles, waarom wil je het dan niet? Is het de gedachte dat het toch eens weer kapot moet gaan? Is het faalangst? Ik probeer het te snappen. Als je geen antwoord wil geven snap ik het wel hoor. Het is geen must.

    Ik ben zelf een mooi voorbeeld van dit soort van hartfalen. Recentelijk liep mijn relatie na 12 jaar op de klippen. En wel op een manier die goed pijn doet. Ik kan het nog niet geloven. En soms denk ik ook: ik moet er maar niet meer aan beginnen, want op één of andere manier ben ik niet in staat iemand blijvend te binden. Terwijl ik er wel heel erg naar verlang: gewoon samen gelukkig te zijn.

  7. Min zegt:

    Wat ging hieraan vooraf en hoe is het vervolg. Hij was naar LA en wwar bleef zij.
    En waarom vragen al die mensen toch steeds zo bot: En waar is je vriend? Zoals Loesje zegt: Leven is meervoud van lef..

  8. Min zegt:

    lekker leven is
    het antwoord op stomme vragen

    Volgens Loesje..

Geef een reactie

