Meer foto'tjes (maar da's dan ook alles)

Geen updates, zoals Jackles zelf al bevroedde, tijdens de vakantie. Wel enige piccies voor u, als u wilt.

Het resultaat van een avondje naar de Ikea:
Slapen bij Jackles
Alvast een theezakje, wachtend tot het bijbehorende warme water wordt
gebracht (en de frozen cappuccino) bij Coffee Company:
Wachten
Nyx heeft een nieuw leuk plekje gevonden:
Nyx achter de deur

Volgende week weer aan het werk. Met leuke vooruitzichten, overigens: woensdag wordt Jackles’s prachtige, powder purple-kleurige (privé)laptop geleverd! (De bestelde router laat inmiddels al een week te lang op zich wachten. Leve de webshop van Ziggo!) (Jackles houdt u op de hoogte.) (Tenminste, ze probeert het.) (Halfslachtig.) (Met dank voor uw geduld.)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Meer foto'tjes (maar da's dan ook alles)

  1. karin r. zegt:

    welke coffee company? er zit er eentje, een grote, in a’dam waar ik een keer geweest ben, en waar ik het erg tof vond. (of reageer je ook niet in je vakantie? ;-))

  2. Jackles zegt:

    In Tilburg (waar ik woon). Was blij als een kind dat ze er eentje openden hier! (Enneh ja, ik antwoord wel eens, zelfs in mijn vakantie! ;o)) (Hoewel dit wel heeel snel is voor mijn doen!)

  3. Marloes zegt:

    Mooi overtrek, maar die (veel te)kleine kussenslopen van de IKEA vind ik ronduit irritant

  4. Audrey zegt:

    IKEA is zeker een winkel waar ik niet naar toe moet ….. veel te veel leuke spulletjes voor Amy’s nieuwe kamer ….. (lees roze) ……
    Maar eh, ziet er toppie uit !!

  5. Jackles zegt:

    @ Marloes: da’s inderdaad wel behoorlijk ergerlijk… heb me veel moeite moeten doen om mijn net te grote kussens in die kleine hoesjes te proppen… grr.

Geef een reactie

