Rockin Park

Zojuist hoorde Jackles bij de Arbeidsvitaminen op 3FM de organisator van het illustere Rockin Park festival, dat aanstaand weekend plaatsvindt. Meneer moest een verhaaltje doen over ‘zijn’ festival en mocht dan een favoriet plaatje noemen, dat men dan vervolgens zou draaien.

Allereerst: meneer is maar niet enthousiast te krijgen over zijn eigen festival. Op geen enkel moment kon Jackles hem betrappen op enige uitbundigheid over wat dan ook. Terwijl alles er perfect uit ziet voor zaterdag. Wat een lamlul.

Vervolgens vroeg DJ Gerard Ekdom hem naar welke act hij het meest uit kijkt voor zaterdag. Meneer gaf een diplomatiek antwoord, namelijk dat hij alles eigenlijk wel leuk vond, maar aan de toon van zijn antwoord hoorde Jackles eerder dat meneer zelf zaterdag thuis gaat zitten, met een pilsje in de achtertuin. Gabriel Rois, Beth Hart, Live, Lenny Kravitz? Wie zijn dat?

Als laatste dan de favoriete plaat van meneer. Meneer gaf aan dat het "een lekkere feel good-plaat" was, en wel Mr Jones van de Counting Crows (verdomd! Hij bleek één van de bands te kennen die zaterdag komt spelen!).

Mr Jones. Ja, da’s een echte feel good-plaat. Voor de zekerheid citeert Jackles een stukje. Coupletje, refreintje.

I was down at the New Amsterdam staring at this yellow-haired girl
Mr. Jones strikes up a conversation with this black-haired flamenco dancer
She dances while his father plays guitar
She’s suddenly beautiful
We all want something beautiful
I wish I was beautiful
So come dance this silence down through the morning
Cut up Maria! Show me some of them Spanish dances
Pass me a bottle, Mr. Jones
Believe in me
Help me believe in anything
I want to be someone who believes

Mr. Jones and me tell each other fairy tales
Stare at the beautiful women
"She’s looking at you

Ah, no, no, she’s looking at me"
Smiling in the bright lights
Coming through in stereo
When everybody loves you, you can never be lonely

Way to go, meneer de organisator van Rockin Park.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Muziek. Bookmark de permalink .

4 reacties op Rockin Park

  1. Audrey zegt:

    En, heb je gelachen ??
    De overwinning is iig binnen !

  2. karin r. zegt:

    mijn hemel
    wat was het spannend!

  3. Talithah zegt:

    Ik weet niet wat jij gedaan hebt, maar ik heb héél hard gelachen 😉 Hopelijk doe ik dat zaterdag weer!

    Groetjes!

  4. Audrey zegt:

    Misschien is het voor die meneer tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe baan zodat er een fanatieke nieuwe organisator voor in de plaats kan komen ….
    Tja, verkopen blijkt iedere keer weer een kunst te zijn.

Geef een reactie

