Raus!

Superguus Iedereen zal er inmiddels wel van op de hoogte zijn: het Nederlands elftal wist zich zaterdag niet te scharen onder de beste vier bij het EK in Oostenrijk en Zwitserland. Alle excuses ten spijt: we werden gewoon weggezet door de veel fittere en veel gemotiveerdere Russen. Case closed.

Behalve dat de media het maar niet willen, dat case closed. Zelfs voor, tijdens en na de kwartfinale die gisteravond werd gespeeld tussen Italië en Spanje had ‘men’ het alleen maar over Oranje. Zelfs sporthater en 3FM DJ Giel Beelen bleef vanmorgen maar doorzaniken over dat ‘we’ zaterdag werden uitgeschakeld.

Reality check, iedereen. Nog drie wedstrijden in het EK van 2008. En Nederland is er weer niet bij. We werden tactisch en conditioneel op onze plaats gezet door een team dat veel liever naar de halve finale leek te willen dan wij. Zoek een andere favoriet of kijk niet meer, maar stop met dat gezeik over wat er toch allemaal wel niet fout ging en over hoe het wel had gemoeten.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

10 reacties op Raus!

  1. Plato zegt:

    Ik geloof hem wel. Maar om dat zeker te weten moet ik natuurlijk wachten op de volgende WoW. Lastig, dat wachten… ik wil alles altijd meteen weten.

  2. sana zegt:

    “en ze konden nooit meer een poging doen het ook maar enigszins goed te maken”

    Bijzonder… zo’n zinnetje hoort er toch altijd bij. Ondanks alles.

  3. Min zegt:

    Mooi hoor voortborduren op een WOW.

  4. trui zegt:

    Ik wil hem echt wel geloven hoor, maar…..
    Weet jij wat er gebeurd is? Of ben je dat nog aan het onderzoeken?
    Je schrijft echt goed, Jackles! Oh, dat heb ik al eens gezegd, geloof ik.:-)))

  5. novelle zegt:

    ja trui heeft gelijk je schrijft goed.Mooie wow

  6. Toaske zegt:

    Dit wordt weer een mooie serie hoor! Ik ben benieuwd naar hoe het verder gaat en met mij de eerdere reageerders ook. Je mag dus echt niet stoppen nu hoor!

  7. Alice zegt:

    Tjeetje veertien dagen wachten tot de volgende aflevering, hoe hou ik het vol.

  8. Nien zegt:

    Oeps, een serie? Ik geloof dat ik wat in te halen heb…. 😉

    Maar hij is goed!!

  9. Marloes zegt:

    Noem dit maar je er gemakkleijk vanaf maken. Ik zie het vervolg nog niet zo, maar jij vast wel..:)

Geef een reactie

