O, voor vanavond

HUP, HOLLAND, HUP
Laat de Leeuw niet in zijn hempie staan
HUP, HOLLAND, HUP
Trek het beestje geen pantoffels aan
HUP, HOLLAND, HUP
Laat je uit het veld niet slaan

Want een Leeuw op voetbalschoenen
Kan de hele wereld aan!

Alle goden wat heb ik die Italianen uitgelachen maandag. Hopelijk kunnen we vanavond ook lachen om de Fransen! Hun coach zingt al een toontje lager (vorige week had ie het alvast over de finale Duitsland – Frankrijk), maar dat is nog lang niet laag genoeg wat Jackles betreft. Kom op Oranje!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Sport. Bookmark de permalink .

5 reacties op O, voor vanavond

  1. karin r. zegt:

    melancholische droom.
    mooie woorden.

  2. Marloes zegt:

    Er zijn momenten die je voor eeuwig vast zou willen houden, het moordend tempo van deze tijd laat het niet toe helaas.

  3. Audrey zegt:

    En, heb je gelachen ??
    De overwinning is iig binnen !

  4. karin r. zegt:

    mijn hemel
    wat was het spannend!

  5. Talithah zegt:

    Ik weet niet wat jij gedaan hebt, maar ik heb héél hard gelachen 😉 Hopelijk doe ik dat zaterdag weer!

    Groetjes!

Geef een reactie

