Liefdesgedicht

Jij hebt de dingen niet nodigom te kunnen zienDe dingen hebben jou nodigom gezien te worden

(K. Schippers)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Gedichten. Bookmark de permalink .

7 reacties op Liefdesgedicht

  1. Reismeermin zegt:

    Hier werd ik heel stil van

  2. Marloes zegt:

    Je hoeft je bij mij nooit te verontschuldigen Jackles, stukjes als het bovenstaande mogen wat mij betreft zelfs een jaar te laat zijn.

  3. chocopuur zegt:

    Ik voel duister, dreiging – zoals de ik-figuur die lijkt te voelen. Elke gelijkenis met de werkelijkheid berust op toeval?

  4. Jackles zegt:

    @ Chocopuur – nee, deze is heel persoonlijk en eerlijk…!

  5. chocopuur zegt:

    Dat vermoedde ik eigenlijk wel.

  6. esther zegt:

    Wow,…..woorden zijn niet nodig denk ik zo.

  7. karin r. zegt:

    wat zijn die dingen dan?

Geef een reactie

