Aftakelen

The Sun schreef dat Simon LeBon van Duran Duran ‘zijn stijl was verloren’. Dit naar aanleiding van onderstaande foto. Oordeelt u zelf:

Sime

Volgens mij was Sime gewoon op vakantie ofzo. (Hoewel, Crocs blijven onvergeeflijk…)

Hoe dan ook, een andere celeb uit een bandje waar ik veel om gaf (Bon Jovi) is Richie Sambora. En eh, die heeft inderdaad geen stijl meer. De politiefoto die werd genomen toen meneer eerder deze week in Laguna Beach van de weg werd geplukt met te veel drank op achter het stuur:

Sambo

Auwauwauw. Aftakeling compleet.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Media. Bookmark de permalink .

5 reacties op Aftakelen

  1. Marloes zegt:

    Ik zie een mes en de dood die jou bevrijd van kwelling. Kom ik in de buurt?

  2. esther zegt:

    een stukgelopen relatie, die symbolisch vermoord is, waardoor het afgesloten is en met frisse moed aan een “nieuw leven” begonnen kan worden, na twee keer lezen vond ik het echt een mooi stukje tekst.

  3. Jackles zegt:

    … en als ik zeg dat het echt over moord gaat…?

  4. plato zegt:

    Mmm…..zo erg zie ik er zelfs nog niet uit. En ik kijk toch niet graag in de spiegel.

Geef een reactie

