Geen Gouden Bollen

Hollywood "We are all very disappointed that our traditional awards ceremony will not take place this year and that millions of viewers worldwide will be deprived of seeing many of their favorite stars celebrating 2007’s outstanding achievements in motion pictures and television." (CNN.)

En oh. Wat voel ik me ontzettend verdrietig omdat ik ‘beroofd word van het zien van vele van mijn favoriete sterren die de uitstekende prestaties in film en televisie van 2007 vieren’. Serieus, ik heb erover gedacht me ziek te melden van ellende vanmorgen.

"Een Hollywoodregisseur" (er werd geen naam genoemd, de man werd aangekondigd als ‘deze Hollywoodregissuer’ – je zou Hollywoodregisseur zijn en niet belangrijk genoeg gevonden worden voor de vermelding van je naam!) die vanmorgen te horen was op het nieuws klonk alsof hij op het punt stond in tranen uit te barsten toen hij zei dat "dit onvoorstelbare schade zou aanrichten aan de filmindustrie".

Ach gos.

Weet u waar de wereld wellicht heel erg veel voordeel van zou kunnen hebben op de lange termijn? Van ‘onvoorstelbare schade’ aan de filmindustrie. Het werd tijd dat die veel te vet verdienende kapitalisten (en ik bedoel niet eens de acteurs die per film veel te veel centen opstrijken) ergens een deksel op hun neus zouden krijgen.

Leve de scriptwriters en leve het acteervolk dat zich bij hen aan durft te sluiten. De Gloden Globes en de Oscars zijn toch al jaren leeg en compleet waardeloos (behalve voor hen die er tonnen dan wel miljoenen aan verdienen – en zij verdienen een corrigerend tikje tegen hun ballen billen). Aflassen die handel. Stop dat geld eens op een plaats die ertoe doet.

Nu nog een zelfde soort klysma voor de muziek’industrie’.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Geen Gouden Bollen

  1. Marloes zegt:

    Doe mij ook eens zo’n droom. Ik kom altijd vanalles tekort…:(

  2. Audrey zegt:

    Mooi zeg !
    En heb je alles al gevonden ??

    Ik heb gedroomd dat ik op de begrafenis van mijn vader was en dat de familie aan beide kanten voordrachtjes gingen doen … gingen lopen zingen met de kist ….

    Dus als iemand daar nog iets zinnigs over kan zeggen hoor ik het graag !!

Geef een reactie

