Happy New Year

Hny Op de tweede dag van het nieuwe jaar ging Jackles weer werken en ziedaar, er was weinig veranderd sinds 2007 over ging in 2008: Jackles had nog steeds enorme opstartproblemen. Nee, niet op het werk, maar met uit bed komen. Als Jackles één ding niet kan, dan is het kwiek en vief uit bed springen zo gauw de wekker is gegaan. En helemaal niet als het zo koud blijkt te zijn als het vanmorgen was!

Inmiddels zit Jackles weer thuis, nee hoor, niets aan de hand, ze is aan het thuiswerken. Ja, werken ja. Dit logje fungeert als afleiding (de inspiratie voor een notitie die ik aan het schrijven ben blijft even weg).

O verhip. Dit logje fungeert ook als wens. Lieve bezoekers, allemaal een heel mooi 2008 gewenst.

Omdat het zo raar is om iedereen elke dag weer een geweldige, mooie, gelukkige en inspirerende dag te wensen zal deze ene wens de rest van het jaar moeten blijven staan. Dus, mocht u morgen niet uit bed kunnen komen omdat het zo koud is (of om welke reden dan ook), bedenk dat gewoon dat u niet alleen bent (zie hierboven) en dat er iemand is die u een geweldige, mooie, gelukkige en inspirerende dag wenst. Elke dag weer. Heel 2008 lang.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

15 reacties op Happy New Year

  1. Plato zegt:

    Een eeuwig durende strijd. Een wreed soort spel zonder begin en einde.

    Al vind je het zelf niet je beste bijdrage, ik vind hem mooi. En bovendien voelde ik even een knoop in mijn maag. Maar dit terzijde.

  2. Kukel. zegt:

    Bedankt voor je reactie.

    Ik vind dit een heel mooi en duidelijk geschreeuwen W.o.W.

  3. Molly zegt:

    Helemaal één van je beste!

  4. Toaske zegt:

    Als ik dit lees dan denk ik aan partnerruil of parensex of zo en de gevolgen daarvan. In ieder geval, ik vind het heel goed geschreven.

  5. esther zegt:

    goed geschreven, ik zat er weer helemaal in!
    pff nu ik nog, want met je inleiding kan ik me helemaal vinden….het LIJKT zo’n makkelijk woord…………….

  6. trui zegt:

    Dit is gewoon een heel goede WOW. Prachtig geschreven.

  7. Moeder zegt:

    Goeie hoor, niks mis mee!!!

  8. Marloes zegt:

    Jackles, ik was er bij en ik keek er naar. Zoals gewoonlijk een 10 met een griffel!

  9. Frans54 zegt:

    Nog niet “uit de kast” gekomen?

  10. Jenny zegt:

    Ja hoor, wel een mooie WOW!
    Een schokkende ontdekking voor hem!
    Groetjes!

  11. Annemiek zegt:

    Je hebt er wat moois van gemaakt ook al ben je zelf niet zo tevreden.
    ik vond het ook best een lastig woord maar heb ook kans gezeien iets te brouwen. http://miekjesmijmeringen.punt.nl/#413933
    Groet,

    Annemiek

  12. novelle zegt:

    mooi beschreven zo`n dramaa

  13. Liesbeth zegt:

    Oei, lastige situatie!
    Mooi beschreven.

  14. minispace zegt:

    Happy New Year ! (kon op een of andere manier niet SMS-en vanuit Engeland)

Geef een reactie

