Fijne Kerstdagen

Lieve bezoekers. Jackles heeft jullie deze dagen maar één ding te wensen. Dat uw Kerstdagen even gezegend zijn als die van Jackles zelf.

Hopelijk mag u ook genieten van naasten, familie en vrienden, en hopelijk voelt u zich even gelukkig als Jackles. Hele mooie Kerstdagen gewenst alemaal.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Fijne Kerstdagen

  1. Marloes zegt:

    Ach kind toch, hoe keihard het leven zijn kan komt hier weer naar voren. Ik leef met je mee.

  2. Jenny zegt:

    Verschrikkelijk, zo’n bericht.
    Ik herken jou reactie hierop, zo reageerde vele ook bij het plots overlijden van mijn Maatje.
    Ik wens je véél sterkte!

  3. trui zegt:

    Mooi, te horen dat je je gelukkig voelt! En ja, ook ik voel me gelukkig en wens je nog een fijne avond en 2de kerstdag.

  4. minispace zegt:

    Merry Happy Crimbles ! 😉

  5. Plato zegt:

    Fijne dagen Jackles. En natuurlijk ook een fijne jaarwisseling en een spetterend begin. Ik gun het je van harte.

Geef een reactie

