Droom

Ik zat in een klaslokaal met nog wat anderen, waaronder collega’s. We zouden een analyse krijgen van onze persoonlijkheid door één of andere coach, op basis van gegevens die we aan hadden geleverd en dingen die ze (het was geloof ik een vrouw) had geconcludeerd gedurende de voorgaande dag.

Toen ze aan mij toe kwam hield ze me een A-4’tje voor met mijn naam erop, in sierlijke, zwierige, grote, zalmroze letters op zwart. En ze zei: "Je hebt in dit leven alles bij je wat je nodig hebt."

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Droom

  1. Audrey zegt:

    Welkom thuis !!
    En probeer eens wat minder streng voor jezelf te zijn.
    Ik vind je een geweldig persoon, dus kijk eens in de spiegel of je diezelfde persoon kunt zien …. .

  2. Marloes zegt:

    Wij zijn een beetje uit hetzelfde hout gesneden (alhoewel mijn bast een tikkie ouder is) dus weet ik precies waar jij het over hebt. Komt weer goed Jackles, het komt altijd weer goed

  3. Marloes zegt:

    Doe mij ook eens zo’n droom. Ik kom altijd vanalles tekort…:(

  4. Audrey zegt:

    Mooi zeg !
    En heb je alles al gevonden ??

    Ik heb gedroomd dat ik op de begrafenis van mijn vader was en dat de familie aan beide kanten voordrachtjes gingen doen … gingen lopen zingen met de kist ….

    Dus als iemand daar nog iets zinnigs over kan zeggen hoor ik het graag !!

Geef een reactie

