Weg

Krijgt u wel eens een bericht dat u meer dan één keer, zelfs meer dan drie keer moet lezen omdat de inhoud maar niet doordringt? Zo’n bericht kreeg ik eerder vandaag. Het lukte mijn hersenen simpelweg niet de naam die ik in het bericht zag staan en het woord ‘overleden’ aan elkaar te koppelen.

En nu lukt het nog steeds niet.

Het is drie kwartier later en ik zit nog te beven omdat ik zo geschrokken ben.

Het is niet onder woorden te brengen wat dit berichtje het in me los heeft maakt. Ik kan niet beschrijven hoe het voelt om met geen mogelijkheid te kunnen beginnen met zeggen hoe onwerkelijk dit is. Het is zo verschrikkelijk dat ik helemaal niet weet hoe ik hier op dit moment mee om moet gaan.

Koen was pas 34. En ik wil het woord ‘overleden’ nog steeds niet in dezelfde zin zien staan als zijn naam. Zelfs op dezelfde regel is al te dichtbij.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Weg

  1. Marloes zegt:

    Ach kind toch, hoe keihard het leven zijn kan komt hier weer naar voren. Ik leef met je mee.

  2. Jenny zegt:

    Verschrikkelijk, zo’n bericht.
    Ik herken jou reactie hierop, zo reageerde vele ook bij het plots overlijden van mijn Maatje.
    Ik wens je véél sterkte!

Geef een reactie

