Welkom thuis mammie!

Jackles’s mama is weer thuis bij papa. Vanmiddag is ze ontslagen uit het ziekenhuis.

Jackles probeert al de hele middag te bedenken hoe ze moet opschrijven hoe blij ze is. Maar ze kan geen woorden vinden. Gewoonlijk is dat voor een schrijver niet zo handig, maar in dit geval vergeeft Jackles het zichzelf maar al te graag.

Welkom thuis, mammie!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Welkom thuis mammie!

  1. Marloes zegt:

    …. is er weer stil van. Mooi, erg mooi Jackles.

  2. Frans54 zegt:

    Ik heb die tekst “nee, een man mag niet huilen” altijd zeer vreemd en zelfs ongezond gevonden. Hij dwingt tot het verdringen van gevoelens. Maar die gevoelens zijn er wel degelijk en dat verdringen veranderd daar niets aan, zorgt alleen voor spanningen en dat kan nooit gezond zijn. Als mannen echt niet mogen huilen was de mogelijkheid in de loop van de evolutie wel verdwenen.

  3. Plato zegt:

    Zwaar onder de indruk, Jackles….ik kan niet precies zeggen waarom.

  4. trui zegt:

    Dit is zo mooi geschreven, dat ik eigenlijk niet weet wat ik moet zeggen. Ik ben er stil van.

  5. Jackles zegt:

    Weet je… ik ben zo blij dat jullie dit stukje zo goed kunnen voelen. Ik begrijp ook waarom jullie dat niet onder woorden kunnen brengen. Thanx. Ben heel trots dat juist jullie dit zo mooi vinden.

  6. Daphne zegt:

    JEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

    Effe…waarom zeggen ze ‘ontslaan uit het ziekenhuis’? Onder het motto, nou sorry u bent de proeftijd niet door gekomen? Of helaas, we hebben ons bedacht en u past toch niet geheel in onze bedrijfscultuur?….ik vind het maar een rare verwoording…

  7. Mark zegt:

    Wat ben jij toch lief. 😉

  8. Plato zegt:

    Hartstikke fijn voor je, Jackles…en voor je vader en moeder ook natuurlijk.

  9. Marloes zegt:

    Vandaar dat de zon zo uitbundig schijnt vandaag..

  10. Audrey zegt:

    Fijn voor jullie !!
    Dan weet je ook meteen weer hoe dierbaar ze is he ?
    Mijn papa mag nog steeds niet naar huis. Ligt er inmiddels al weer 2 weken … en daarvoor was ie net 2 weken thuis.
    Om moedeloos van te worden.
    Dus knuffel je moeder maar even extra !!

  11. esther zegt:

    hey, ga er lekker van genieten.

  12. Plato zegt:

    Hallo Jackles, hoe gaat het nu met jou? Het is hier daverend stil.

Geef een reactie

