Volledig mee eens

Als we dan toch plaatjes aan het posten zijn… Deze zag ik bij Daily Yoghurt:

Volledig mee eens!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Volledig mee eens

  1. Marloes zegt:

    15 september, de verjaardag van mijn vader. ik zal een schietgebedje naar boven sturen. je kunt wel wat extra steun gebruiken..:)

  2. Jenny zegt:

    Ik hoop en duim met je mee!
    Gelukkig dat Nix weer de oude is!Ja, ze kunnen soms lelijk terecht komen, die katten. Altijd op de pootjes terecht gaat niet altijd op, hoor!
    Groetjes!

  3. Audrey zegt:

    Tja meid, dat is dus nog een paar dagen in spanning zitten …… . Ik duim voor jullie. Dat het allemaal in orde gaat komen op welke manier dan ook …. .
    Fijn dat Nyx weer een beetje zijn oude ik begint te worden.

  4. Blauwe Beer zegt:

    De “…the hotdogs will go on” lijkt mij al genoeg te zeggen…

  5. Joogem zegt:

    Sterkte meiske! Gaat helemaal goedkomen!

  6. inge zegt:

    LOL èn de film zelf, zou ik willen zeggen hahaha

Geef een reactie

