Rock the vote, MTV stylee

Al geeft u allen niet om dit bandje, Jackles plaatst toch een linkje…

german echelon

Wellicht dat u niet alleen uzelf, maar ook uw vrienden, kennissen, buren, partners en/of kinderen zo gek krijgt om ervoor te zorgen dat ‘mijn jongens’ veel nominaties krijgen.

P.S. Als ze die nominaties ook echt krijgen bent u weer niet van mij af… dan ga ik u vragen ervoor te zorgen dat ze die prijsjes ook krijgen.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Rock the vote, MTV stylee

  1. esther zegt:

    wow, wat een heel realistische kijk op het woord verval. ik ben het helemaal met je eens dat een verval niet het einde van alles is.
    Jackles, ondanks dat het misschien een harde confrontatie voor je was, zie jij het wel als opbouwende kritiek en deze wow is al het begin van groei.
    groetjes, esther.

  2. Toaske zegt:

    Heerlijk eerlijk en mooi geschreven.

    Wat als ik niet kan wat ik denk te kunnen, als ik niet zo goed ben als ik had verwacht, als ik een teleurstelling voor mezelf blijk te zijn? Wat als ik gewoon niet zo goed ben als ik denk? → daar klinkt een heleboel in door. Mooie zinnen.

    Maar vooral mooi dat er weer uit het dal gekropen wordt!

  3. Marloes zegt:

    Een nieuwe parel aan de Jackles ketting van juweeltjes. Ik ben zo jaloers op jou schrijfstijl!

  4. Plato zegt:

    Als je inderdaad iets wat vervallen is, tot de grond toe durft afbreken en er iets nieuws voor in de plaats durft te zetten, dan ga je goed.

    Maar…je kunt ook zeggen: vóór het verval is iets ooit heel mooi geweest. Iets wat wel degelijk te waarderen was. Toen was het goed, nu doe je iets anders. Dus geen reden jezelf te kleineren.

    Plato denkt: iedereen is gewoon goed en ook goed bezig. Is dat bezijden de gangbare normen? Het zij zo. Maar voor de persoon in kwestie is dat het enige wat telt. Anders had ze het wel anders gedaan. Laat de “ze” uit dit stukje zichzelf geven wat ze verdient: waardering.

  5. Jenny zegt:

    Prachtig geschreven!!!Vooral die laatste zin, daar kan je kracht uit putten!
    Mooie WOW!
    Mijn bijdrage WOW-zoeken; http://www.colibri.web-log.nl

Geef een reactie

