Wens

Mama, veel beterschap… *dikke knuffel*

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 reacties op Wens

  1. Plato zegt:

    Goed stuk, Jackles. Maar de hoofdpersoon zal zelf wel weten wat het verband is tussen het liedje en de beschreven situatie.

  2. Plato zegt:

    Ik drukte mezelf niet erg goed uit. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het verband tussen het liedje en het verhaal zo duidelijk is, dat het wat merkwaardig overkomt als de hoofdpersoon zich afvraagt waarom ze zich nu juist dit nummer herinnert.

  3. Marloes zegt:

    Niets, maar dan ook niets mis mee Jackles, zoals gewoonlijk.

  4. Frans54 zegt:

    The mysterious ways of the brain: ze besluit dat dat muziek gedoe in ieder geval op dit moment niets voor haar is en prompt duikt er een liedje op in haar hoofd.

  5. Toaske zegt:

    Leuk geschreven. Stoere vrouw hoor en mooi liedjes (is het een bestaand nummer, ik herken dit kleine stukje zo snel niet).

  6. IKAN-MAS zegt:

    ze was wast verliefd mooi geschreven

  7. mama muis zegt:

    mooie ronde vertelling, vind ik altijd prachtig wanneer de kop in de staart hapt zeg maar… Je hebt er weer een hele goeie wow van gemaakt.

    uhm, ben ik een erg grote zeikerd als ik zeg dat ik vind dat het woord boek zo vaak valt in de eerste alinea? zo ja, vergeet de opmerking dan gauw!!

  8. inge zegt:

    hm… ik ben heel nieuwsgierig naar het liedje, of is dat [ook] fictief ?

  9. esther zegt:

    wat is hier mis mee jackles??? mooi getikt.

  10. Jackles zegt:

    Voor iedereen die het wilde weten: het liedje is ‘King of wishful thinking’ van Go West. Het staat op de soundtrack van Pretty Woman (als ik me niet vergis).

    Misschien ben ik zelf niet zo enthousiast over dit stukje omdat het niet is wat ik wilde schrijven… ik wilde een heel andere kant uit. Maar het is inderdaad niet verschrikkelijk…

    Zoals ik een tijdje geleden ook al eens ter verdediging van mezelf aanvoerde: ik ben erg veeleisend voor mezelf als het om mijn schrijfsels gaat…!

    Eh, voor ik het vergeet te zeggen, bednakt voor jullie cojmplimenten en opmerkingen!

  11. Darcy zegt:

    Het kwam vast in haar hoofd op, omdat die woorden nu waarheid werden. Is mijn interpretatie 😉 Goed stukje wederom, prettig om te lezen!

  12. inge zegt:

    dat liedje ga ik ff luisteren, dus !

    ff ot : je ‘dit is jackles’-link rechts werkt niet [whois.htm], het moet denk ik who.htm zijn, zo te zien… ben jij dat ; )

  13. Plien zegt:

    ik houd ook wel van ronde verhalen, en open eindes en en…;)
    tis maar waar je gevoel ligt. Het is logisch dat ze onbewust de relatie muziek en gedachten mee laat spelen, als iets in het hoofd zit, komt het er toch uit. Mooi Jack!

  14. Marleen zegt:

    Dat niet tevreden zijn over een stukje, kan ik heel goed inkomen. Ik heb flink lopen worstelen met deze WOW. Maar hier vind ik helemaal niks mis mee. Dan ga ik nu maar eens googlen naar dat liedje, ik geloof niet dat ik het ken.

  15. Tinusje zegt:

    Toch een soort van meditatie, even zitten met een klaasje wijn. Want de muziek dringt zo haar hoofd weer binnen.

  16. Tinusje zegt:

    Een glaasje wijn bedoel ik natuurlijk…..

  17. Marloes zegt:

    Van mij ook beterschap, en vooruit, ook een knuffel omdat u haar mama bent.

  18. Audrey zegt:

    Ook beterschap namens ons ….

Geef een reactie

