Onthoofding

Niet dat ik verwacht dat velen van u de ‘horror’-film The Haunting hebben gezien, maar zo ja, vindt u dan ook met mij dat Owen Wilson daar wel erg prachtig in onthoofd wordt?

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Onthoofding

  1. Daphne zegt:

    Bijzondere ontmoeting??? Heb je dan toch echt de Five O’Clock Heroes om 7 uur mogen ontmoeten???

  2. esther zegt:

    grinnik, mijn zwager soms tegengekomen????

    hey alvast veel plezier in Berlijn, maar goed ik kom natuurlijk nog langsvliegen voor je Wow.

  3. Frans54 zegt:

    Ieder leven is interessant om over te lezen (ik ben niet nieuwsgierig, ik weet gewoon graag alles), ook gewone, gelukkige en rustig voortkabbelende. Al was het maar omdat anderen daar misschien wat van kunnen opsteken dat kan helpen in hun idiote, niet zo gelukkige en chaotisch voortstormende leven.

  4. Marco zegt:

    Was Jackles soms het meisje uit de trein waar de 5 O’Clock Heroes het over hadden?

    Waarom zou mooi en prettig minder interessant zijn?

  5. Plato zegt:

    Ik moet het antwoord schuldig blijven. Ik ken noch de film, noch de acteur.

  6. Plato zegt:

    Jackles, ik raad je aan om het kopen van gitaarsnaren bovenaan in het rijtje te zetten. Het is zo heerlijk om op nieuwe snaren te spelen (al duurt het wel even voor ze definitief op de juiste spanning zijn). Gewoon even kopen. Je bent het al zo lang van plan.

Geef een reactie

