Afwezigheidsassistent

Het is een bekend verhaal aan het worden; Jackles is er wel, maar heeft andere dingen te doen dan (of heeft er gewoonweg geen zin in om te) loggen. Nog een beetje nagenieten van Pinkpop, bijvoorbeeld. En terugdenken aan de bijzondere ontmoetingen die ze daar heeft gehad. O ja, en werk, Jackles heeft ook nog werk. Waar een hoop aan de kant moest deze week, want Jackles is volgende week 5 dagen in Berlijn en dus niet op kantoor.

Jackles heeft een mooi en prettig leven. Is dat interessant om over te lezen…?

P.S. Mijn bijdrage voor Write on Wednesday volgt voor aanstaande zondag (de dag dat ik naar Berlijn vetrek)!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 reacties op Afwezigheidsassistent

  1. Frans54 zegt:

    Een heel aparte benadering van het onderwerp. Roept wel de vraag op waarom het niet zou kunnen. Het oude taboe dat nog steeds rondspookt, een andere relatie, een functie waarin een en ander beslist niet geaccepteerd zou worden, een verschillende culturele/etnische achtergrond waardoor het door de omgeving niet geaccepteerd zou worden (dus eigenlijk bij die laatste twee ook weer dat nog rondspokende taboe, mogelijk aangevuld met andere taboes)?

  2. Marloes zegt:

    Een geweldig open einde Jackles, je mag echt tevreden zijn met het resultaat.

  3. Annemiek zegt:

    Je mag zelf dan niet zo tevreden zijn, ik vind het een leuk verhaal met een open einde.

    Ik zit te bedenken om welke reden de relatie niet zou kunnen werken en mijn fantasie is dat hij is geboren rond de jaren 50 en is getrouwd met een vrouw waar hij kinderen bij heeft. Hij woont in een gelovig dorp waar zoiets absoluut not done is, een relatie met iemand van gelijke sexe.

    Maar ik zou nog wel meer scenario’s kunnen bedenken.
    Groet,

    Annemiek

  4. mama muis zegt:

    levensecht beschreven.. zo zijn er veel relaties… ik zat ook al eens te denken na het lezen… geloof, gezin, cultuur.. nou is toch knap als je mensen met 250 woorden zo bezig houdt 🙂 hoezo ontevreden!

  5. Darcy zegt:

    Zelf ben je niet tevreden, ik vind het wel heel sterk. Doet mij ook denken aan de film die ik recent gezien heb, Brokeback mountain. De strijd, een taboe wat niet doorbroken “kan” worden, waarschijnlijk, want het blijft mijn interpretatie…

  6. Toaske zegt:

    Ik vind het sterk geschreven. Denk dan aan het waarom? Is hij getrouwd? Woont hij wellicht in een land waar homofilie niet geaccepteerd wordt? Wat zou er aan de hand kunnen zijn.

  7. ikan-mas zegt:

    hoi Jackles
    gaaf stuk snap niet waarom er altijd zoveel niet kan in de liefde .verliefd worden en houden van is toch voor elk mens .

  8. ikan-mas zegt:

    hoi Jackles
    gaaf stuk snap niet waarom er altijd zoveel niet kan in de liefde .verliefd worden en houden van is toch voor elk mens .

  9. Plato zegt:

    Wat een goede reacties hierboven. En zoveel vragen over dit stukje. Dan moet het toch wel goed zijn geweest, als je mensen zo laat speculeren.

    Mijn advies: ga toch eens na of je niet wat positiever over jezelf kunt gaan denken.

  10. Jackles zegt:

    … tis niet dat ik negatief ben over mezelf… meer dat ik nogal veeleisend ben voor mezelf.

    In deze had ik liever iets geschreven dat werkelijk ging over ‘werken’ als in ‘arbeiden’ en dat lukte niet, vandaar dat ik niet helemaal tevreden was (ben).

    Met hoe het stuk zelf is geworden ben ik verder best gelukkig… had alleen het onderwerp liever op een andere manier ingestoken!

  11. Plien zegt:

    en nu is het genoeg Jackles! Werken heeft vele betekenissen, dat een relatie niet werkt bijvoorbeeld, ga met je kop in de wind en wees trots op jezelf, dit is een waarlijk mooi stukje, zonder einde waarbij de lezer zijn eigen invulling kan geven.Nog meer van deze! :))))))
    Zeg nooit dat het slecht is, alles wat je schrijft is werkmateriaal, gepolijst of ongepolijst.
    Doe mij maar een zo’n versie als hierboven!

  12. Plato zegt:

    Plien…..ik schrik me rot…..streng mens!!

  13. Liesbeth zegt:

    Werken heeft net als elk ander woord vele betekenissen. Deze werken is er een van. Chapeau!

  14. esther zegt:

    jackles, ik vind het gewoon een goed stuk en dat jij nu net een andere betekenis in je kop had over het woord werken, dat heeft je toch niet belemmerd om een goed stuk te tikken.

  15. estar zegt:

    hoi Jackles, nou wilde ik zelf voor mijn eigen Wow iets in de relationele sfeer schrijven maar dat lukte mij niet echt…toen maar iets geschreven wat uit mijn eigen leven is geschreven, over ‘die arbeit’, en nu ben ik niet echt tevreden over mijn stukje….

    zullen we even ruilen? ;D

    een mooie WoW heb je geschreven, petje af!

    groet, estar

  16. Plato zegt:

    Ophouden met zeuren…..jullie verdienen allen de grootste lof. Klaar, uit, af, finito.

  17. Daphne zegt:

    Bijzondere ontmoeting??? Heb je dan toch echt de Five O’Clock Heroes om 7 uur mogen ontmoeten???

  18. esther zegt:

    grinnik, mijn zwager soms tegengekomen????

    hey alvast veel plezier in Berlijn, maar goed ik kom natuurlijk nog langsvliegen voor je Wow.

  19. Frans54 zegt:

    Ieder leven is interessant om over te lezen (ik ben niet nieuwsgierig, ik weet gewoon graag alles), ook gewone, gelukkige en rustig voortkabbelende. Al was het maar omdat anderen daar misschien wat van kunnen opsteken dat kan helpen in hun idiote, niet zo gelukkige en chaotisch voortstormende leven.

  20. Marco zegt:

    Was Jackles soms het meisje uit de trein waar de 5 O’Clock Heroes het over hadden?

    Waarom zou mooi en prettig minder interessant zijn?

Geef een reactie

