AC Milan wint Champignons League

Vroeg naar bed dus, vanavond. Zucht.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op AC Milan wint Champignons League

  1. Marco zegt:

    Damn. Ik ben pas twee maanden terug maar heb alweer zo’n trek om te gaan. Zucht…

  2. Jackles zegt:

    Kan niet garanderen dat ik niet binnenkort weer ga… wat een heerlijke stad!

  3. Daphne zegt:

    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!! Weh…wil weer heel snel heen…

  4. Marco zegt:

    Joepie! Sind ik in een piepklein kroegje in de Milanese achterafwijk Niguarda door een trio stokoude onverstaanbare inboorlingen na een (wegens strafschoppen toch niet heus) gewonnen UEFA-cup duel van mijn cluppie middels een prachtige speld van de lokale fanclub werd geridderd mag ik AC wel. Al is het slechts een kleine troost na het zelf mislopen van een hernieuwd Europees avontuur en het degraderen van mijn favoriete Londense cluppie. Ik moet snel weer eens die kant op om mijn vrienden in SE7 te gaan troosten…

Geef een reactie

