London, again

Alright. Heb niet zo veel foto’s gemaakt in Londen maar post er toch een paar. Zo net voor het slapen gaan.

St Paul's... again
A look @ Centre Point
Afternoon @ Oh!
View from a beer
30 Seconds To Mars

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 reacties op London, again

  1. Jeanine zegt:

    Oeps, zo zie je maar weer, uiterlijk zegt helemaal niets. Hij moet een doel hebben, iets nuttigs dan komt het vast wel goed met hem. Ik hou trouwens wel van mannen met lang haar, waar woont hij?

  2. Frans54 zegt:

    Alle (boeken)geleerdheid vrijwaart je niet van de gewone menselijke twijfels. En soms kan ze die zelfs versterken, uitvergroten.

  3. Plien zegt:

    midlife crisis? hebben mannen last van, en zo zie je maar, wat is schoonheid om je heen waard als je niet eens weet wie je eigenlijk bent?
    Mooi vervat Jackles!

  4. esther zegt:

    oeps vlgs mij sloeg mijn fantasie op hol want toen ik de andere reacties las zag ik een andere inslag….ik dacht in eerste instantie dat er iemand geheugenverlies had en zichzelf in de spiegel probeerde te herkennen. mooi geschreven jackles!

  5. Plato zegt:

    Die daverende onzekerheid komt mooi uit je verhaal, Jackles…echt weer zo’n stuk waar van je zegt: he, hoe loopt het nu verder? Heel mooi.

    Inderdaad, vraag je nooit meer af of iemand het wel mooi vindt. Je kan toch alleen maar schrijven volgens je eigen maatstaven. En dat doe je erg goed. Echt.

  6. Nien zegt:

    Mooi beschreven verhaal, ik ben wel benieuwd hoe hij uit zijn persoonlijke crisis komt. Maar met de WoW weten we dat helaas nooit. Top, Jackles!!!

  7. ha, multi-interpretabel, blijkt wel he, uit de reacties… Ik vind dat persoonlijk de leukste verhalen, dusseh: goed gedaan!

    groet, Greetje

  8. mama muis zegt:

    prachtig verhaal… je zal je zelf zo kwijt zijn. Ik zit nu steeds te denken aan die film waarbij een man geheugenverlies heeft en van daaruit zijn leven opnieuw vorm geeft. magistaal gedaan, maar hoe heet ie.. iets van momento ofzo.

  9. Annemiek zegt:

    Ik heb het wel een paar keer gelezen. Het moet wel heel akelig zijn als je naar jezelf kijkt en niet weet wie of wat je daar ziet.
    Omringd door mooie spullen, maar in feite ongelukkig.

  10. Marloes zegt:

    Jezelf mooi vinden, is dat het toppunt van zelfkennis of van arrogantie? Je bent weer goed bezig geweest Jackles

  11. Moon Saris zegt:

    Jij bent echt een ster in suspense, zelfs dit is een kleine thriller. Akelige gewaarwordingen kan een mens toch hebben. Enne: Jeanine, je mag ‘m hebben, hij is mij te gladjes 🙂

  12. Jeanine zegt:

    Hahaha, ja Moon, maar hij heeft wel lang haar, had mijn man ook toen ik hem leerde kennen, maar nu is hij KAAL….
    Jackles, hele fijne paasdagen!

  13. plato zegt:

    Hee Jackles…..erg druk?

  14. Marco zegt:

    Damn. Ik ben pas twee maanden terug maar heb alweer zo’n trek om te gaan. Zucht…

  15. Jackles zegt:

    Kan niet garanderen dat ik niet binnenkort weer ga… wat een heerlijke stad!

  16. Daphne zegt:

    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!! Weh…wil weer heel snel heen…

Geef een reactie

