Eindelijk… een update

Er was de laatste tijd best wel wat te beleven in de nabijheid van Jackles. Ze logt niet, maar er gebeurt echt wel wat.

Zo was Jackles in de afgelopen week in Londen waar ze in een pub oog in oog stond met Noel Gallagher van Oasis en ze heeft geknuffeld met Shannon Leto van 30 Seconds To Mars achter de Astoria (overigens hoop ik dat er nooit meer een concert plaatsvindt in de Astoria waar ik heen wil… wat een ballentent zeg). En zij en haar vriendin Daphne hebben minimaal drie keer aan verschillende mannen uit moeten leggen dat ze ‘just friends’ waren en geen ‘special friends’…

Inmiddels is Jackles alweer enige dagen terug in Nederland en met dank aan het kleine tuintje dat ze tegenwoordig heeft (in de flat moest Jackles het doen met een balkonnetje van 1 bij 1 meter aan de schaduwkant van de flat) is ze inmiddels bruiner dat ze ooit is geweest. Jackles heeft afgelopen weekend tweemaal gebarbequed, een verrijdbare airco gekocht voor op haar slaapkamer (waar het tropisch kan worden als de temperaturen zijn zoals afgelopen week) en Jackles was gisteren, tijdens de ultra-ultraviolette Koninginnnedag, op het Scotfest in Tilburg.

Oh ja, en Jackles is ongelofelijk verkouden (opgelopen in de metro in Londen). Ze hoest als een oude hond en praat als een rasp. Het wordt schijnbaar al beter, maar het blijft lastig.

Zie je wel, zat te doen. En ook voldoende leuke dingen te doen! Alleen weinig gelogd…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Eindelijk… een update

  1. Jeanine zegt:

    Jammer, nou ik cyberspace zo nu en dan wel even langs om te zien wanneer je weer inspiratie krijgt! En oh ja, ik moet mijn belastingformulier nog steeds doen. Ik ben zelf boekhouder, maar je weet wat ze zeggen: een schilder schildert ook nooit thuis…

  2. Plato zegt:

    Jackles, je mag gerust uit de woorden putten die mij zijn toegezonden hoor. Ik heb er al 25 en de productie is nog niet gestopt.

    Anderzijds: je weet maar nooit of het ons kan boeien. Webloggers zijn soms net mensen. Probeer het eens: schrijf eens over NIETS.

  3. Marloes zegt:

    Ik zit met hetzelfde probleem, er is veel om me heen dat mijn aandacht vraagt, maar dat voor mijn lezers absoluut niet interessant is. Het zij zo

  4. Plato zegt:

    Maar wel leuk gehad zo te lezen. Is Londen nou echt zo duur als iedereen beweert? Mijn zoon wil er steeds maar heen. Maar ik weet niet of ik na zo’n bezoek niet compleet failliet ben.

  5. Jackles zegt:

    Londen is wel behoorlijk duur, hoor… voor een glas rode wijn betaal je zelden minder dan 4 pond 50 (tegen de 7 euro). Maar het ligt er verder ook wel een beetje aan wat je doet… in de meeste pubs kun je bijvoorbeeld best tegen een schappelijke prijs eten. Failliet gaan… neh!

  6. minispace zegt:

    Ik zie zo al drie uitgebreide logjes met fotos in deze log-entry …..

  7. Marloes zegt:

    Hello Jackles, welcome home,…:o)

  8. Jackles zegt:

    @ Minispace; sorry to disappoint you babe… heb geen pix van Noel Gallagher of Shannon Leto en maar heel weinig pix van Londen omdat ik de geheugenkaart van mijn camera niet leeg had gemaakt… Ook geen foto’s van Scotfest (omdat ik nog altijd mijn geheugenkaart niet leeg had gemaakt) & liever geen foto’s van mijn verkoudheid, graag…!

    @ Marloes; glad to be back, in a way…!

Geef een reactie

