Afscheid

Lieve Wim,

Gewoonlijk zeg ik niets over het werk hier, zo op mijn web-streepje-log. Ach, het is ook niet echt alleen werk, wat ik tegen je wil zeggen. Wat ik al tegen je heb gezegd, daarnet, toen we afscheid namen. Ik schrijf het gewoon hier nog een keer op. Omdat ik als het even kan de hele wereld wil laten weten hoe bijzonder je bent.

We hebben het er in de afgelopen dagen en weken al heel vaak over gehad hoe ontzettend veel je voor mij hebt betekend, niet alleen op het werk maar ook als mens. Wim, ik zou niet zijn zoals ik nu ben als ik jou niet had leren kennen en als jij mijn leidinggevende niet was geworden hier. Je bent heel inspirerend voor me geweest, je hebt me ontzettend veel geleerd, ook op het persoonlijke vlak.

Als iets me niet meevalt, dan is het afsheid nemen jou. Ik vind je een fijn mens en ik ga je juist om die reden heel erg missen. Ik wens je alles wat wenselijk is, en meer…

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 reacties op Afscheid

  1. Jeanine zegt:

    Is zijn bijnaam Adolf? Saddam? Fidel? Ik krijg de rillingen van dit verhaal.

  2. plato zegt:

    Nou Jackles, je slaagt er goed in om een sfeer van pure kilheid bij mij de woonkamer in te jagen. Wat een verschrikking die kerel. Om akelig van te worden.

    Als je zo’n stemming kan oproepen in een klein stukje tekst, dan kún je het, schrijven!

    Pure aanwinst voor WoW.

  3. Plien zegt:

    goh Jeanine dat is het eerste waar ik ook dacht…
    knap hoor Jackles, je noemt nergens om wie het gaat en gelijk poppen er namen op.

  4. esther zegt:

    Sjeetje Jackles….ook ik moest meteen aan Hitler denken en aan een film die ik ooit lang geleden op school heb gezien over hoe iemand langzaam maar zeker iedereen naar zijn hand kon zetten, mijn complimenten.
    Groetjes van mij weer en een fijn weekend gewenst hoor!

  5. Frans54 zegt:

    Wat ik het mooiste vind is dat je ondanks een meer dan duidelijke beschrijving van de kilheid ook zijn twijfel over wat hij doet en teweegbrengt duidelijk over laat komen.

  6. Marloes zegt:

    Je weet inmiddels wel hoe ik over je talent denk, en toch laat je me iedere keer weer versteld staan.

  7. Rianne zegt:

    Brrrr…..uit deze invalshoek is kracht ineens niet zo positief. Je hebt er een mooie draai aan gegeven.

  8. Jackles zegt:

    Jackles bloost weer na uw commentaar. Weet er iemand hoe je afleert te blozen?

  9. Plato zegt:

    Ja Jackles, door alle gevoel af te zweren. Maar dat ga jij niet doen. Dus blijf je goed schrijven en blozen. Nou, als DAT het ergste op deze aarde is, dan valt het nog wel mee.

    En weet je wat me ook zo aanspreekt: je hebt een vrij sobere weblogm dus zonder al te veel plaatjes en gedoe. Alles moet voorkomen uit je schrijfsels. En dat bevalt me zeer.

    En ook dat jij je belastingformulier al hebt ingevuld. Nou DAT is pas knap. Daar blozen ze zelfs bij de belastingdienst van.

  10. esther zegt:

    jackles….blozen is meestal een probleem voor degene zelf, niet voor de mensen in je omgeving……grinnik ik heb er ook last van en vaak al heel snel grrrrrrrrrrrrrrrr

  11. Marloes zegt:

    Denk je dat Wim dit ook nog een keertje onder ogen krijgt?

  12. Audrey zegt:

    Ik wil ook wel een baan met een Wim als leidinggevende ……

  13. plato zegt:

    Wim, je moet wel een bijzonder mens zijn.

  14. plato zegt:

    Alles goed Jackles?

  15. esther zegt:

    Jackles, wat een lief stukje. Wanneer je zo over iemand kunt tikken, dan moet je wel blij met zo een iemand zijn en kan ik me voorstellen dat je zo’n iemand ontzettend gaat missen.
    lieve groetjes van mij, esther

Geef een reactie

