Niets

Echt, Jackles wilde bloggen vandaag. Maar Jackles heeft niets te zeggen. Niets waarvan ze ook maar de illusie heeft dat het u kan boeien.

Hoewel Jackles hele boeken vol (fictieve) verhalen zou kunnen schrijven is de inspiratie voor real life logs echt op momenteel. Hebt u geduld. Wellicht komt het nog goed. En anders zie ik u bij de volgende Write on Wednesday.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Niets

  1. Audrey zegt:

    Wahhhh, ik heb geen enkel idee.

  2. Blauwe Beer zegt:

    Het optreden van Five o’clock heroes om 19 uur????

  3. Jackles zegt:

    ^^ Hahahaha! Dat zou tegen vallen zeg, als die niet om 5 uur spelen…

  4. minispace zegt:

    Dingen mee doen? The Kooks mischien? Alhoewel ik betwijfel of die ook echt koken …

  5. Marloes zegt:

    Die kapotte pompoenen, kan niet missen..:o)

  6. Marloes zegt:

    Die kapotte pompoenen, kan niet missen..:o)

  7. Jeanine zegt:

    Ik denk toch dat je in juni beter mee kan gaan naar het Arrow Rock Festival 🙂

  8. Jeanine zegt:

    Jammer, nou ik cyberspace zo nu en dan wel even langs om te zien wanneer je weer inspiratie krijgt! En oh ja, ik moet mijn belastingformulier nog steeds doen. Ik ben zelf boekhouder, maar je weet wat ze zeggen: een schilder schildert ook nooit thuis…

  9. Plato zegt:

    Jackles, je mag gerust uit de woorden putten die mij zijn toegezonden hoor. Ik heb er al 25 en de productie is nog niet gestopt.

    Anderzijds: je weet maar nooit of het ons kan boeien. Webloggers zijn soms net mensen. Probeer het eens: schrijf eens over NIETS.

  10. Marloes zegt:

    Ik zit met hetzelfde probleem, er is veel om me heen dat mijn aandacht vraagt, maar dat voor mijn lezers absoluut niet interessant is. Het zij zo

Geef een reactie

