Beter een goede buur…

Enige avonden geleden belde Jackles tegen half één aan bij haar buurmeisje. Eigenlijk schaamde ze zich een beetje. Waarom? De muziek stond hard genoeg om Jackles uit haar zeer lichte slaap te houden. Maar het was niet eens écht hard.

De deur werd geopend door een vriendinnetje van buurmeisje, die Jackles vriendelijk begroette. Jackles groette terug en zei: "Met het risico dat ik nu overkom als de Buurvrouw uit de Hel, mag de muziek een beetje zachter?"

Duizenden excuses waren Jackles’s deel. En de muziek ging inderdaad een heel stuk zachter. Waarna Jackles een heerlijke nachtrust genoot.

De volgende morgen vond Jackles een briefje van buurmeisje zelf in de brievenbus. Nogmaals duizenden excuses. En haar gsm-nummer. Zodat Jackles kan bellen en een volgende X niet helemaal naar buiten hoeft, mocht het per ongeluk nog eens gebeuren dat de muziek wat hard staat.

Buurmeisje is lief. Jackles is blij.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Beter een goede buur…

  1. Marloes zegt:

    Jeetje Jackles, zo komt dat boek er ook nog vast wel.

  2. Jackles zegt:

    Ben buitengewoon creatief de laatste dagen…! Zal ik dit verhaal buiten de grenzen van WoW voortzetten…?

  3. Marloes zegt:

    Lijkt me een strak plan!

  4. esther zegt:

    wow…..ja zet het maar voort…mij heb je als fan, gaat het onder de naam titelloos verder?

    groetjes van mij, esther
    ennuh ik ga je linken want dan kom ik makkelijker bij je verhaal.

    doeidoei

  5. Moon Saris zegt:

    Hoi Jackles. Spannend verhaal! En hoewel ik (op verzoek van Marloes) het volgende woord heb bedacht met Plato in m’n achterhoofd, is het zeker iets wat jou ook van pas kan komen.
    Dus kijk op http://mswoord.web-log.nl/mswoord/write_on_wednesday/index.html en schrijf je vervolg als WOW – twee vliegen in een klap mag natuurlijk ook nog steeds 🙂

  6. esther zegt:

    jackles,…ik ben benieuwd.

    die van mij staat er, dus ik wacht af op het vervolgverhaal van jou.

    http://esther1971.web-log.nl/esther1971/2007/02/glas.html#comment-form

  7. Marloes zegt:

    Het is bijzonder fijn te weten dat zo’n lief meisje naast je woont. Eigenlijk is dat niet zo gek, want zij woont ook naast een bijzonder lief meisje.

  8. esther zegt:

    hey jackles heb je het nieuwe woord al gelezen? vergeven…….past vast goed in je verhaal i’m coming back to have a look

    groetjes weer van mij

Geef een reactie

