Mieuwtje

Nyx Morgen is huize Jackles een inwoner rijker. Een Mieuwtje (zijnde een kat). Een zwarte, zonder staart. Een meisje van 4 jaar oud. Dit is ze. In het asiel noemen ze haar Maffia (omdat ze haar staart kwijt is). Vanaf morgen heet ze Nyx en woont ze bij Jackles.

Jackles is stiekem heel erg blij.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 reacties op Mieuwtje

  1. garfan zegt:

    Ach, soms moet je als logger een beetje eelt op je ziel hebben. Laat je niet afschrikken.

  2. Mark zegt:

    Ik wil wel als bemiddelaar optreden 😉

  3. Marloes zegt:

    Euh…ik weet niet waar jij allemaal reageert, maar bij mij gebeurt je niets hoor..:o)

  4. Marco zegt:

    Op wat voor enge weblogs kom jij?
    En als ik mag kiezen… Londen!
    Uiteraard.

  5. minispace zegt:

    Tja Jackles, en op een niet nader te noemen datum in een niet nader te noemen flat in een niet nader te noemen Hoek ergens Achter waar de eerder niet nader genoemde flat moet worden verwarmd kom je zometeen Banaantje ook nog tegen. Een voordeel, je bent een stuk langer dan zij.

    Gaat echt goed komen (Banaantje komt uit A’dam, u begrijpt. Ligt gevoelig bij die Randstedelingen dat hun ‘hoofdstad’ ook maar gewoon een dorp is) 😉

  6. Jackles zegt:

    @ Minispace; het mooiste is dat ik gek ben op Amsterdam, ik kom er graag, ben er jaren elke zaterdag gaan stappen, ga er nog graag heen om te eten, winkelen, terrassen et cetera… & dan zo op je flikker krijgen!

  7. eric.s zegt:

    wat? heb je ruzie gemaakt met Baantjer?

  8. Daphne zegt:

    Jeeeeeeeeeej! Alvast welkom Nyx. Je komt in een heel leuk huis met een heel leuk baasje en dat komt allemaal helemaal goed. 🙂

  9. Marloes zegt:

    Staartloze katten, nog nooooooit van gehoord.

  10. Marco zegt:

    Heee leuk. Ik ken ook een staartloze kat. Alleen wit en woonachtig in zuid-oost Londen.

  11. Yvette zegt:

    Wat een lieve mieuwtje heb jij zeg! Veel knuffelgenot!

  12. Jackles zegt:

    Ja, ik heb echt wel een keilieve mieuwtje!!!

Geef een reactie

