Cover

Op het kantoor waar ze haar werkdagen doorbreng ontvangt Jackles, zoals zo veel anderen in dit land, alleen Radio 538 (de enige zender die door de ijzerconstructie van alle gebouwen van Nederland heen straalt).

Op deze zender hebben ze een nieuwe Alarmschijf deze week, wat wil zeggen dat je de betreffende plaat minimaal 500 X per dag voorbij hoort komen. En elke X dat de plaat wordt ingestart krijg ik heel even een warm gevoel.

Heel even. Want na een seconde of wat realiseer ik me dat ik niet Everytime I think of you hoor in de originele versie van The Babys, maar dat het gaat om de veel te pompeuze versie van Lucie Silvas en Marcus Borsatus.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Cover

  1. eric.s zegt:

    gezien het repertoire van deze man vind ik het een van zijn beste nummers, en alles beter dan boote anna. Daar word ik pas echt ziek van..

  2. Marco zegt:

    Ik heb het plaatje nog nooit gehoord en wil dat graag zo houden.

Geef een reactie

