Afwezigheid, vervolg

Geen updates. Heb eerder gezegd ‘weinig updates’ maar dat lijkt me bijna een maand na de laatste post wel een beetje achterhaald.

Er was behoorlijk wat te doen in het leven van Jackles, maar zoals sommigen van u weten houdt Jackles een dagboek en een weblog bij en één van de twee lijdt altijd onder de andere. Het dagboek kreeg de afgelopen periode de voorrang en de weblog kwam leeg te staan. Het zij zo. Er zijn bepaalde (persoonlijke) zaken waar Jackles wel over wil schrijven. Dat gaat echter met vulpen in een boekje met bloemen op de kaft, en niet op een weblog.

Overigens heb ik er ook weinig tot geen beeld van wie hier nog komt, en met welke frequentie. Zijn er wel mensen geïnteresseerd in wat mij persoonlijk beweegt? Moet ik dingen die ik wil zeggen eigenlijk wel op een blog op internet zeggen?

Of er hier regelmatig, veel en/of interessante updates gaan plaatsvinden na deze post weet ik niet. Ik neem me voor van wel, maar voornemens zijn iets anders dan de uitvoering…

Later.

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Afwezigheid, vervolg

  1. Marloes zegt:

    Is er een intekenlijst of mag iedereen vrijblijvend komen testen?
    Wie o wie was nu de dader?

  2. Audrey zegt:

    En wie is er weer de pineut ? Wuppie ….
    Moge hij in vrede rusten.
    Leuke sloffies….

  3. Audrey zegt:

    Nou, ik ben in ieder geval een vaste gast ….
    Vind vooral jouw manier van schrijven leuk.

  4. Danniëlle zegt:

    Yo, je bent terug (ja, lang leve de rss feeds, anders was ik ook allang afgehaakt haha)

  5. Marco zegt:

    Zo dat was ff schrikken. Jackles was weg. Maar ik heb haar weer gevonden 🙂

  6. eric.s zegt:

    oh nee! Een blogdip! Ja, ik kom hier regelmatig (na mijn jaarlijkse blogdip), en ja, ik lees je verhalen graag en nee, het is niet verstandig om persoonlijke dingen op internet te zetten, tenzij je ze kunt afschermen.

  7. Marloes zegt:

    Ik wip elke dag wel effe binnen. ook al ben je er niet, het voelt altijd wel als ‘thuis’

  8. minispace zegt:

    Ben niet van plan mijn seizoenskaart weg te gooien dus je zult door moeten vrees ik 😉

  9. Daphne zegt:

    Ja duuuuuuuuuuh, natuurlijk kijk ik (bijna) dagelijks naar je weblog…euh, en lees ze natuurlijk ook *grin*

  10. Bertrand zegt:

    elke dag, ga je me dat afnemen?

Geef een reactie

