Vuur

Ben helemaal rozig en tevreden vanmiddag. De schoorsteenveger is vanmorgen geweest en vanmiddag heeft Jackles voor het eerst haar haard aan gehad. Het regende en de thermometer buiten stond op nog geen 15 graden, dus het was er weer voor.

Dus zat Jackles de afgelopen paar uur met haar neus voor de haard. Vuurtje oppoken. Kijken naar de vlammen. Genieten van de warmte en de geur (Jackles vindt brandend hout misschien wel de lekkerste geur ter wereld, nog lekkerder dan vers gebakken brood of vers gemalen koffie).

De laatste stukken hout liggen nu achter me uit te knisperen. Hmm. Verheug me nu al op het volgende vuurtje dat ik ga stoken!

P.S. Geen foto’s… kwam er toen ik een foto wilde maken achter dat de batterij van de camera op was. Heh. Volgende X beter!

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Vuur

  1. Marloes zegt:

    Dat had ik me al gedacht…gek he?

  2. Martin zegt:

    mooie foto’s ! ik ben afgelopen zondag geweest moet mijn foto’s nog online zetten.

  3. Marloes zegt:

    Heerlijk is dat, ik heb mijn aanmaakhoutjes ook al in de startblokken liggen…:o)

  4. Esther zegt:

    Brandend hout is idd het lekkerste wat er te ruiken valt (hoewel appeltaart in de oven een goede 2e is). Helaas hebben wij geen open haard. Maar ach, als het vanavond droog is gaat de vuurkorf aan.

Geef een reactie

