Weekend-review

Voor iedereen die geïnteresseerd is in de date die Jackles had met oud-studievriendje Edwin: het was fantastisch. Hij is nix veranderd, blijft een geweldige gesprekspartner en een heerlijk down to earth mens. Het eten was ook goed hoor (hoewel niet bijzonder) & het café waar we later uit kwamen was ook leuk, maar de hele tijd maar met hem kletsen over van alles en nogwat… dat was geweldig. Hopelijk duurt het volgende X geen 4 of 5 jaar voordat we elkaar weer zien!

Zaterdag was ik op de kermis in Uden met mijn ouders. Lekker een hele tijd rondgeslenterd & zitten kletsen op het terras & later in de tuin, thuis. Voor als ik het nog nooit had geschreven (en ook als ik dat wél heb gedaan): pappie en mammie, ik hou heel erg veel van jullie!

Gisteren heb ik nix gedaan. Ja, ik heb het zwembadje opgeblazen bij mijn zus in de tuin (die op vakantie is en een grotere tuin heeft dan ik) & verder de hele dag in het zwembad liggen lezen. Aanrader van de dag: Zaterdag van Ian McEwan. Heerlijk boek! (Had het binnen een dag uit!) Was overigens erg blij met de pomp om het badje mee op te blazen – zonder dat ding had met me de hele dag gekost überhaupt lucht in het badje te krijgen (wat een gigantisch geval is dat! De kwalificatie ‘badJE’ is geheel onterecht!)…

Op deze dramaandag langzaamaandag heb ik niet echt het gevoel dat ik aan het werk ben, terwijl ik best hard heb gewerkt tot nu toe (vandaar dat ik van mezelf een logje mag schrijven). Vanavond ga ik naar de plaatselijke betaald voetbalvereniging die zich het zweet in de kousen gaan lopen tegen Ipswich Town (jawel, hét Ipswich Town, dames en heren!). Enneh… de rest van de week dan maar elke avond in het badje bij mijn zus in de tuin…?! (Gosh ik ben geloof ik blij dat ik op kantoor zit, waar de airco zachtjes zoemt…)

Over Jackles

Filosoferende fantast.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Weekend-review

  1. Audrey zegt:

    Fijn dat je date zo gezellig was. En het is mede up-to-you om er voor te zorgen dat de volgende date niet weer over 4 tot 5 jaar is….. .
    Fijn he, een zwembad(je) ter verkoeling. Bij ons staat ie ook. Vooral Amy is eigenlijk niet uit het zwembad weg te slaan. Bijkomend nadeel is dat papa en mama gezien worden als speelgoed cq klimtoestellen …… dus rustig in het zwembad liggen zoals jij is er bij ons niet bij…..
    Groetjes Audrey

  2. Whot zegt:

    Ik had geen gezellige date, geen zwembad in de tuin, er is geen kermis in de buurt en ik heb ook geen airco op het werk. Dus denk ik dat je het al met al nog niet zo slecht doet. 😉

  3. Marloes zegt:

    Ik geniet met volle teugen van de warmte. het geeft mij het recht om de boel de boel te laten en beslist niet te veel te doen.

Geef een reactie

